Ξανά μαζί

198 20 9
                                    

(...)

"Είσαι το φως μου"  είπε γλυκά .

Δεν απάντησα κάτι . Τον κοίταξα και ακούμπησα τα χέρια μου στο στέρνο του.

"Πέρασα δύσκολα " του είπα . Πήρα μια βαθιά ανάσα και αναστεναξα.

" Όλα τελείωσαν τώρα. Είμαι εδώ για σένα. Δεν πρόκειται να σε ξανά αφήσω. "

Τύλιξε τα χέρια του στη μέση μου κι εγώ τον αγκάλιασα ακούγοντας την καρδιά του .

Τον άφησα και κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητο του.

Μου άνοιξε την πόρτα κι εγώ του χάρισα ένα χαμόγελο.

"Θα αργήσουμε..."

"Μην ανησυχείς..."

Καθώς οδηγούσε , έριχνε διαρκώς ματιές πάνω μου. Εγώ άλλοτε κοιτούσα έξω από το παράθυρο κι άλλοτε μπροστά. Χωρίς να το περιμένω ένιωσα το άγγιγμα του. Ακούμπησε το πόδι μου και με χάιδεψε. Αμέσως γύρισα το βλέμμα μου στο πρόσωπο του. Αυτός χαμογέλασε . Του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και κράτησα το χέρι του.

Ήταν ο Δημήτρης μου. Ο πρώτος και παντοτινός μου έρωτας. Ήταν κοντά μου καθόλη τη διάρκεια της ζωής μου... Ήταν δίπλα μου. Ήταν ο δικός μου ιππότης και τώρα πια δεν ήμουν μόνη.

"Θες να κάνουμε μια τρέλα ;" Με ρώτησε και εγώ γέλασα.

"Μαζί σου κάνω τα πάντα..."  Του απάντησα .

Εκείνος έκανε αναστροφή και γκαζωσε ...


....................……………….…................................
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Χέυ αγάπεεεςςς 😘
Τι κάνετε ;
Αημ Μπακ 🤗😛

Πώς σας φάνηκε αυτό το μικρό κεφάλαιο;
Ακολουθούν μεγαλύτερα.

Κάντε ⭐⭐⭐ και 📝 αν σας άρεσε το κεφάλαιο .

Πολλά πολλά φιλάκια 😚😘😚😘🦄🦄🦄

Το Πιο Γλυκό ΧτύπημαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant