# Charli XCX - Break the Rules #
İçkinin yakıcı tadı boğazımdan akarken, parmak uçlarımın karıncalanmaya başladığını hissediyorum. Mekanı son ses dolduran müzik, kulaklarıma basınç yapıyor.
"Hadi hadi hadiii" diyor Ozan bizi harekete geçirerek.
Tekila bardaklarının havada buluşup çıkardığı narin sesten sonra, bardağı kafama dikiyorum.
Arzu, limonu uzatıyor. Ekşi tat dudaklarımla buluşup, dilime doğru indiğinde yüzümü kırıştırıyorum. Pelin omzu ile hafifçe beni dürtüyor.
"Saat 12 yönünde!" diyor kulağıma eğilerek."Ne?"
Burnunun ucuyla karşımızdaki masayı işaret ediyor.
"Şuradaki yakışıklı çocuk, geldiğimizden beri seni kesiyor!"
Pelin'in gösterdiği çocuk ile göz göze geliyorum, utanıp gözlerini kaçırıyor.
"Biraz fazla mı utangaç ne.." diyor Arzu da direk sohbetimize atlayarak.
"Yapmayın, buraya biz bize eğlenmeye geldik," diye itiraz ediyorum. Ozan halimizi fark ettiğinde, direk olaya dahil oluyor.
"Ne konuşuyorsunuz siz?"
Arzu, olayı özet geçiyor. Ozan da omzunun üzerinden bahsi geçen çocuğa göz atıyor. Sonra bize dönüyor:
"Kızlar, buraya mezuniyetimizi kutlamaya geldik. Bırakın başka şeylerle ilgilenmeyi.."
Tekila şişesini elime alıp, yüksek sesle konuşuyorum:
"Kızlar, Ozan haklı. Bu gece bizim gecemiz!"
Hepsinin içkisini tazelediğim zaman, yeniden shot atıyoruz.
İçkinin normalden daha hızlı etkilediğini fark ettiğimde, dikkatli bir şekilde yanımdaki tabureye oturuyorum. Diğerleri de benim yaptığımı yapıyorlar.
"Peki şimdi ne olacak? Okul bitti.. Hepimiz birer iç mimarız artık."
Pelin'in konuya böyle giriş yapması, şüphesiz gecenin en ciddi anlarından birini yaşatıyor bize.
Ozan, çoktan bir firma ile anlaştığını ve haftaya iş görüşmesine gideceğinden bahsediyor. Kısa bir 'Ozana tebrik faslı' geçiriyoruz.
Arzu'nun ise bir planı yok. Bölümü ailesinin ısrarları ile başlamıştı ve şimdi ailesinin istediği bir mesleğe sahip oldu. Konu açılınca, hafiften keyfi kaçıyor.
"Buna da benim yerime ailem karar verir herhalde," derken yüzünde acı bir tebessüm beliriyor. İçim sıkılıyor.
Pelin'in stajyer olarak girdiği holdingte işe başlayacağını hepimiz zaten biliyoruz.. Bu yüzden, sorgulayıcı bakışlar bana yöneliyor.
"Peki ya sen Selin?"
Dudağımı dişliyorum. Bu zamana kadar yaşadığım her şey 'anlık' sayılır. Yani kariyer planları ve mesleğim hakkında oturup öyle derin derin düşünmedim. Çizime yeteneğimin olması ve ailemin tanınan en ünlü mimarlardan olması kararımı etkiledi denebilir.
"Selin'in işi hazır sayılır ya.. Babanın yanında çalışacaksındır."
"Tabi canım. Babasından bir iş kapabilmek için günlerce kapılarında yatan insanlar var. Ama Selin'im doğuştan şanslı," diyor Pelin ve sırtımı sıvazlıyor.
Seyrek bir gülüş beliriyor yüzümde.
"Amaaaan, dediğiniz gibi. Benim işim dünden hazır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Mavisi
General FictionSelin Yılmaz üniversiteden mezun olduğunda, hayatında çok büyük bir değişiklik yaratacak haberi babasından öğrenir. Yıllarca el bebek gül bebek büyümüş, ne istese elde etmiş olan bu genç kız; evinden uzakta bir kasabaya yerleşmek zorunda kalır. Al...