"Bana yalan söyledin!"
Ayşe'nin üzerine doğru yürüyen Cemil'in hemen önüne geçip onu durduruyorum.
"Cemil dur sakin ol.."
"Ben bir şey yapmadım!" diye bağırıyor Ayşe ağlaması şiddetlenirken.
Bir yandan Cemil'i zapt etmeye çalışırken, diğer yandan Ayşe'nin beni dinlemesini sağlıyorum.
"Ayşe çık yukarı, ben yanına geleceğim sonra."
Ayşe, "Ben bir şey yapmadım" diye tekrar ederek koşar adım merdivenlerden yukarı çıkıyor.
Cemil'in omuzlarından tutuyorum.
"Sakin ol.. Gel içeri geçelim"
Öfke ile söylenmeye devam ederken onu kendi evine kadar sürüklüyorum.
Eve girdiğimiz zaman, bakışları üzerimde geziniyor. Kısa şortuma normalinden daha uzun süre göz attığında aniden bağırıyor.
"Sen de Mehmet'in karşısına böyle mi çıktın? SİZ BENİ KATİL Mİ EDECEKSİNİZ?!"
Korkuyla yerimden sıçrıyorum. Sonra dişlerimi sıkıyorum.
"Sakin ol diyorum sana! Ayşe'yi dinlemedin bile.."
Hırsla odada gezinmeye başlıyor.
"Mehmet'i duymadın herhalde! Çocukla aynı evden çıkmışlar diyorum! Bunun açıklanacak nesi var? Bırakacaktın ben o çocuğu öldürecektim! "
Biraz daha ona yaklaşıyorum.
"Ya olayın iç yüzünü bilmiyoruz ki.. Ayşe genç bir kız, üstelik bir şey yapmadım diyor sana! Dinlesene kardeşini! Mehmet'in lafına inanıp hemen köpürüyosun.."
"Sen biliyor muydun o çocuğun yanına gidecegini? Birlikte bana yalan mı söylüyordunuz?"
Sakin kalabilmek için derin bir nefes alıp veriyorum.
"Hayır tabii ki bilmiyodum! Ama bilsem de söylemezdim şu haline bak!"
Öldürücü bakışlarını bana dikiyor.
Konuşmaya devam ediyorum.
"Şimdi sakin olacaksın ve Ayşe ile konuşacağız. Daha büyük hatalar yapmaması için."
"Daha ne büyük hatasından bahsediyorsun? Çocukla aynı evden çıkmış diyorum!"
Artık ben de sakin kalamıyorum.
"Hay delircem ya! Mehmet gelmeden önce biz ne yapıyorduk Cemil? He?"
Duraksıyor ama öfkesi azalmıyor.
"O farklı.."
"Nesi farklı söyler misin? Benim sana saldıracak bir abim yok diye mi farklı? Ya da ben Nino'nun ima ettiği gibi bir kızım diye mi?"
Odağı Ayşe olayından çıkıp bana yöneliyor.
"Selin.. Saçmalama!"
"Asıl sen saçmalama! Şu haline bak ya.. Ben bu Cemil'i tanımıyorum bile."
Bana doğru bir adım atıyor.
"Ben buyum ama. Beni tanımamışsın sen demek ki."
Tek kaşımı kaldırıp, kafamı hızlı hızlı sallıyorum.
"Öyle mi? O zaman yeni Cemil'e diyorum ki, kardeşi benim yanımda kalacak. Ve Cemil kendine gelip, doğru düşünebilene kadar da benim evime girmeyecek."
Kapıya doğru yöneliyorum.
"Selin!"
Onu duymazdan gelerek, kapıyı sertçe arkamdan kapatıyorum.Yeni bölüm, bu hafta içinde bir gün yayınlanacak.
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Mavisi
Ficção GeralSelin Yılmaz üniversiteden mezun olduğunda, hayatında çok büyük bir değişiklik yaratacak haberi babasından öğrenir. Yıllarca el bebek gül bebek büyümüş, ne istese elde etmiş olan bu genç kız; evinden uzakta bir kasabaya yerleşmek zorunda kalır. Al...