A shower

3.1K 81 19
                                    




Roses POV.

De sidste par mange uger har været ekstremt kedelige. Jeg har fundet ud af, jeg ikke har et liv uden Harry. Det er lige som ham, som der gør mit liv sjovt.

De sidste par mange uger har min dagligdagsrutine været; Stå op klokken alt for tidligt om morgen. Afsted på arbejde. Hjem fra arbejde klokken alt forsent. Derefter sidde og se klamt fjernsyn til jeg falder i søvn på sofaen for at vågne 2 timer senere, også hop med hovedet i seng.

Når jeg er sammen med Harry, så ved jeg aldrig, hvordan min dag kommer til at udfolde sig. De dage er fyldt med overraskelser, og ikke nogle dage, som er planlagt på forhånd. Alt kan ske.

Derfor er jeg specielt ekstra glad i disse dage, for nu er jeg officielt med på tour. Hvilket også betyder, at jeg kan se Harry hver dag, og der er ingen dagligdagsrutine, som kvæler en langsomt.

Det er morgen, og jeg vågner på den mest fantastiske måde. I Harrys arme. Noget, jeg har savnet mere end alt andet. Det er virkelig noget, jeg elsker højt, og noget jeg har savnet rigtig højt.

Jeg kysser Harry blidt på hans skulder. Mine øjne er stadig lukket, og jeg har ikke de store planer om at åbne dem indenfor de næste par minutter.

"Er du vågen?" Harrys hæse, dybe morgenstemme fylder rummet.

"Kun lidt," mumler jeg.

Harry trækker mig længere ind mod ham og kysser mig i håret.

"Rose?"

"Ja?"

"Vi skal op nu."

"Nej," svarer jeg bestemt.

"Jo, vi skal. Der er meget, jeg skal nå i dag."

"Kan du lige sige den sætning igen?" Spørger jeg Harry om.

"Der er meget, jeg skal nå i dag?"

"Ja, kan du høre det? Du sagde 'jeg'. Det vil sige jeg, Rose, ikke skal noget i dag, men du skal nå meget."

"Selvom det er morgen, og du kun er halvt vågen, så er du stadig en meget kvik person," brummer Harry. "Men vi skal meget i dag. Vi skal tjekke ud fra hotellet inden klokken 10.00, også flytte over i tourbussen."

"Tourbussen," sukker jeg. "Hvor der lugter af en blanding mellem dreng og mand, hvor der ligger skrald over det hele, og hvor der hele tiden er rodet."

"Du skal nok klare den," griner Harry.

"Jaja," sukker jeg. "Men hvis vi skal nå så meget, så må vi hellere stå op og tage et bad," sukker jeg igen.

"Vi?"

"Tja, hvorfor ikke," smiler jeg.

Jeg sparker dynen af min trætte krop og skal til og rejse mig op, men Harry tager fat i min arm og trækker mig ned til ham, så jeg ligger på hans brystkasse.

"Jeg troede, du sagde, vi havde travlt i dag?" Griner jeg.

"Det har vi også," smiler han.

"Men-"

"Kys mig," afbryder han. "Kys mig."

Jeg spekulerer ikke over det i et sekund, men placerer mine læber mod Harrys med det samme. Jeg kører min hånd gennem hans hår og trækker mig fra kysset. Jeg rejser mig op fra sengen og går hen mod badeværelset.

"Vent, Rose," skynder Harry sig at sige. Han skynder sig at løbe efter mig.

Vi går ind på badeværelset, og vi tager vores tøj af. Jeg tænder for vandet i bruseren og går ind. Harry kommer ind til mig lidt efter. Han smiler og kysser mig lige på munden. Han holder om min ryg og trækker mig helt tæt på ham. Jeg bider mig i min underlæbe.

Through the dark /Harry StylesWhere stories live. Discover now