I anledningen af Harrys fødselsdag ... Så værsgo her er et kapitel i hans POV!
******
Harrys POV.
Resten af showet gik helt fint. Der var ikke flere stunder, hvor Ellen spurgte ind til Rose, hvilket jeg er glad for. Jeg ville virkelig ikke vide, hvad jeg skulle svare så.
Det var dejligt, at vi endelig var samlet alle sammen igen. Jeg ved godt, at vi har været sammen op til mange gange i løbet af pausen, men det er bare anderledes, når det er indblandet med arbejde. Anderledes på en god måde, selvom det nu ikke er slemt at ses udenfor arbejde.
Jeg glæder mig til, at vi skal på denne opkommende tour. Jeg har savnet at optræde og turnere rundt i verden. Selvom, jeg ved på forhånd, at jeg vil savne Rose og Violet ualmindeligt meget. Jeg tror, det vil være hårdere at tage på tour, efter vi fik Violet. Især fordi hun udvikler sig jo hver eneste dag, og jeg vil helst ikke gå glip af noget.
Men hvis man nu ser det fra den anden side af, så er jeg også glad for, at det ikke var det første år af hendes liv, jeg gik glip af, da det jo er det år, hvor børn udvikler sig mest, og det kan man jo også se på Violet. hun har i hvert fald udviklede sig meget det sidste år.
Efter showet sluttede, snakkede vi lidt med drengene og Sophia, inden vi kørte hjem igen. Jeg synes, det er dejligt, at vi er i LA igen. Vi har aldrig været her med Violet, og det er rart, at vi endelig kunne vise hende stedet, selvom hun nok er ligeglad.
Jeg elsker at være i LA. Det er en af mine yndlingssteder at være, og det gør det kun endnu bedre, at jeg er her med min familie. Så kan det næsten kun blive perfekt. Selvom der er én ting, der mangler. Én ting der altid har manglet, jeg har bare ikke vidst det før nu.
Jeg parkerer endelig ind i indkørslen til huset, efter vi har kørt igennem den forfærdelige trafik, der er i LA. Det er nok det eneste, jeg ikke kan lide ved byen.
Rose tager Violet ud af bilen og bærer hende op til døren, som jeg låser op.
"Så er vi endelig hjemme igen," sukker jeg.
"Det var da sjovt at være der. Selvom jeg er rimelig træt lige nu," gaber hun.
Jeg kigger hen på Violet, der også gaber. Hendes øjne ser trætte ud, og hun piller ved hendes hår, som hun altid gør, når hun er træt.
"Du ser også træt ud hva'?" Smiler jeg og aer Violet over kinden.
"Hvad er klokken?" Spørger Rose.
"Omkring klokken 20.00, tror jeg," sukker jeg og opdager, at jeg selv står og gaber.
"Så er det vist også over din sengetid," siger Rose med hendes børnestemme til Violet. "Jeg går lige op og putter hende," siger hun til mig.
"Det er okay," sukker jeg.
"Kan du sige godnat til far?" Spørger Rose Violet.
"Gonat," hvisker hun.
Jeg laver kyssemund foran hende, og hun kysser mig på munden.
"Godnat, Violet. Far elsker dig," smiler jeg.
Rose går op ved Violet. Jeg går ind i køkkenet og tager en banan, da jeg selv mærker, hvor træt jeg egentlig er. Jeg sukker kort. Jeg finder hurtig min mobil frem og tjekker de forskellige sociale medier, inde Rose pludselig kommer ned igen.
"Hun sover allerede. Hun gik ud som et lys," sukker hun med et grin.
"Skal vi ikke også bare gå i seng? Jeg er virkelig træt," gaber jeg.
YOU ARE READING
Through the dark /Harry Styles
FanfictionNB: Dette er 3'eren til What Makes You Beautiful, og 2'eren til Don't Forget Where You Belong. Læs de bøger, før du læser denne, for at kunne følge med. Rose er gravid, men Harry tvivler på, at det er ham, som er faren. Hvad sker der så, da Rose får...