Om to dage tager Harry af sted på tour igen. De skal starte i Asien, og jeg kommer først med på touren, når de kommer til Europa delen. Det vil sige en halvanden måned uden Harry. Jeg vil savne den idiot så meget, at man skulle tro det var løgn.Hvad skal jeg bruge min tid på?
Altså lige udover at gå på arbejde, besøge min far - som jeg ikke har set lige siden jul. Så ved jeg ikke, hvad jeg skal lave. Altså, den dreng er en stor del af min hverdag. Jeg kan trøste mig selv lidt med, at Sophia heller ikke skal med på Tour til at starte med, så jeg kan i det mindste være sammen med hende.
På grund af, Harry skal på tour, så får vi også lidt problemer med vores lille 'projekt' på en familieforøgelse. Men vi har ikke tænkt os at miste håbet. Og vores mål er da også, at jeg vil være gravid inden året er omme. Det ville da også være fedt, hvis jeg har født inden året er omme.
Men får at sige ordentlig 'vi ses' til hinanden, så skal Harry og jeg på en date i aften. Det er ved at være et stykke tid siden, vi har været på date sammen. Det er så lang tid siden, at jeg slet ikke kan huske, hvornår sidste gang var.
Harry har bestilt plads på vores regulære restaurant klokken 20.00. Nu er klokken 19.50, og vi er stadig ikke kommet afsted endnu. Harry har snakket i telefon de sidste 10 minutter, og jeg er ved at kede min røv ud i laser. Jeg vil virkelig gerne afsted, men det er åbenbart en vigtig samtale, som Harry ikke må misse.
Han har selv sagt, at lige op til en tour, er alle folk stresset. Og jeg kan godt mærke på harry, at han og så er ved at blive stresset.
"Jeg kan ikke lige nu!" Hvæser han ind i telefonen. "Nej," råber han. "Jeg har vigtigere planer," råber han. "Oh, kommer om 10 minutter," sukker han.
Harry kommer hen til mig. Jeg står med krydsede arme lænet op af væggen.
"Jeg er ked af det, Rose. Men jeg må nødt til at gå nu. Der er et møde, jeg åbenbart ikke må misse," vrisser han.
Jeg kan mærke på ham, at han vil alt andet end det møde. Han knoer er knyttet. Jeg sukker dybt.
"Men jeg lover dig, det tager ikke for lang tid. Og med det samme jeg kommer tilbage, så tager vi afsted," lover han mig.
"Okay," sukker jeg.
"Jeg elsker dig," han giver mig et hurtigt kys, inden han er ude af døren.
"Elsker også dig," mumler jeg for mig selv og ruller med øjnene, da Harry er ude af døren.
Det er da også typisk dette her. Når vi endelig finder tid til at tage ud og spise, så skal han til et møde. Jeg tager mine sko af igen og smider dem til siden. Jeg tager mit hår ud af min knold og ryster lidt på hovedet.
Jeg går derefter ud i køkkenet og leder efter en chipspose. Hvilket viser sig at være svært, når hverken Harry eller jeg, er de store chipselskere. Men efter jeg har ledt i fem minutter finder jeg endelig en pose bagerst i en af køkkenskabene. Der står Niall omme på bagsiden af den. Jeg griner lidt for mig selv. Tænkt, at Niall har gemt mad hjemme hos Harry og jeg. Han må være bange for, at vi ikke har det, som han nu har lyst til.
Skøre dreng.
Jeg overvejer kort, om jeg skal tage posen. Men beslutter mig for, at jeg fandt den i mit eget køkken, derfor er det også okay, at jeg spiser den. Om der så står Nialls navn på. Og der går alligevel lang tid, før han kommer hjem til os igen, på grund af deres opkommende tour.
Med chipsposen i den ene hånd og en sodavand i den anden, går jeg ind i stuen. Egentlig, så har jeg mest lyst til en øl, eller et eller andet alkohol, men jeg har læst på nettet, at der er størst chance for at blive gravid, hvis man holder sig fra alkohol og kaffe. Hvilket bliver et problem med den sidste, fordi jeg kan ikke leve uden min morgenkaffe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Through the dark /Harry Styles
FanficNB: Dette er 3'eren til What Makes You Beautiful, og 2'eren til Don't Forget Where You Belong. Læs de bøger, før du læser denne, for at kunne følge med. Rose er gravid, men Harry tvivler på, at det er ham, som er faren. Hvad sker der så, da Rose får...