A date?

2.6K 78 31
                                    

Hvis nogle af jer ikke har bemærket det, så har jeg ændret mit brugernavn til stylesssfreak!

******

Dagene blev til uger og på ingen tid er Violet blevet over 6 uger gammel. Hun er blevet større. Hun vokser og udvikler sig næsten hver eneste dag. Den ene dag kan hun f.eks ligne Harry mest, og den anden dag kan hun ligne mig mest.

One Direction er nu officielt gået på pause, men de vil dog stadigvæk lave et album, de holder kun pause fra at turnere.

Det var en meget rørende dag, den dag de havde deres sidste koncert. Det var som om, at der ikke rigtig var nogle af dem, som gad at gå af scenen igen, fordi de vidste, at der ville gå lang tid, inden de skulle op på den igen. Men koncerten sluttede og derefter var der efterfest. Harry var med til den, men ikke i særlig lang tid, måske kun en times tid, inden han tog hjem til Violet og jeg.

Jeg går ind i stuen, hvor Harry sidder med Violet i sine arme foran ham og laver ansigter til hende. Han smiler helt vildt. Jeg sætter mig ned ved siden af ham og lægger min hånd på hans skulder.

"Harry, jeg skal lige spørge-"

"Rose, jeg har lige lært Violet at grine," afbryder han mig. Han smiler stolt.

"Årh, må jeg høre," udbryder jeg i et smil.

"Okay," smiler Harry.

Han laver et eller andet skørt ansigt, og Violet smiler. Derefter kilder han hende på maven med hans næse. Violet bryder ud i et grin, og den dejligste kluklatter fyldes rummet. Harry og jeg bryder begge ud i et smil.

"Hvor er hun sød," smiler jeg.

"Mm, det er hun," mumler Harry. Han kysser mig på tindingen.

Violet slår ud med hendes lille arm. Hun putter hendes anden hånd ind i hendes mund. En vane hun har fået, når hun ikke har sin sut. Både Harry og jeg prøver at vænne hende af med den igen.

"Nej, nej du," mumler jeg og fjerner hendes hånd fra munden.

"Hvor er hendes sut henne?" Spørger Harry.

"Jeg tror, den er i køkkenet," mumler jeg og rejser mig op for at finde sutten. Rigtig nok så ligger den ude i køkkenet. Den er den sut, hvor der står 'I love 1D' på. Jeg går ind i stuen igen og giver den til Violet.

Hun kigger skiftevis på Harry og jeg med hendes grønne øjne. Jeg aer hendes blidt over hendes små, fine hår. Harry kysser hende på panden. Jeg vil godt vædde med, at Violet er det mest elskede barn i verden.

"Hvad ville du spørge om?" Spørger Harry.

"Hvad?"

"Du kom hen til mig og sagde, at du ville spørge om noget, inden jeg afbrød dig," forklarer Harry. "Hvad var det?"

"Årh, jo. Jeg har tænkt på noget her det seneste stykke tid," siger jeg begejstret.

"Hvad?"

"Skal vi ikke have et barn?" Spørger jeg.

"Hvad snakker du om nu?" Spørger han med løftet øjnenbryn. "Har du ikke nok i vores 6 uger gamle datter?"

"Det var ikke det, jeg mente," mumler jeg.

"Så må du nødt til at forklarer dybere, hvad du mener," griner han og kigger på Violet igen.

"Et barn i Afrika. Du ved som i planfadderskab," forklarer jeg.

"Hvornår er du kommet på sådan nogle tanker?" Spørger han.

"Det har jeg været et par uger, efter jeg så noget om det i fjernsynet i en reklame," smiler jeg.

Through the dark /Harry StylesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant