Love at first sight

2.5K 86 22
                                    




Roses POV.

Harry har ikke været hjemme det halve af dagen. Han skal starte på arbejde igen i dag. Han har hele dagen gået rundt og brokket sig over, at han skal afsted, fordi han vil ikke væk fra Violet og jeg.

Jeg kan nu godt forstå ham. Jeg vil heller ikke have, at han skulle afsted - jeg sagde det nu ikke højt, for så vil han bare gøre alt for ikke at tage afsted - men han er ligesom nødt til at tage afsted. Og desuden så er det 2 koncerter, han skal spille inden det er slut for nu.

Derefter kan han være så meget sammen med os så muligt.

Det glæder jeg mig til. Måske mere end jeg burde. Jeg er begyndt at glæde mig endnu mere til det siden Violet kom til verden. Så skal det bare være Violet, Harry og jeg.

Jeg ved godt, at det måske lyder lidt selvisk, men det er egentlig sådan, at jeg har det, og det kan man jo ikke lave om på.

Efter Harry tog afsted i formiddags lavede jeg ikke andet, end at trisse rundt i huset og gøre lidt rent, mens jeg hele tiden holdte øje med Violet. Finn har været dejlig nem i dag, og har egentlig bare brugt sin tid på at sove. Jeg tror, han er glad for, at vi er hjemme fra hospitalet igen.

Det er bare sådan noget, man kan mærke på sine kæledyr. Man kan altid mærke om de er glade, triste, sure eller noget helt fjerde.

Jeg kan se på klokken, at Harry snart skal på. Koncerten skal snart starte. Han spurgte mig om, jeg ikke ville med, fordi han ville virkelig ikke afsted til den koncert. Han lod som et lille skolebarn, der bad om at blive hjemme. Men jeg sagde nej flere gange, fordi jeg synes måske ikke helt, at en koncert, er det bedste sted for et nyfødt barn.

Men jeg har nu tænkt mig at følge lidt med på Twitter, for at se hvad der sker. Jeg er jo nysgerrig anlagt, og at tage med til koncerten ville ikke være helt passende. Så derfor vil jeg være online på Twitter resten af aftenen.

Jeg lægger et lille tæppe på den udvidet del af sofaen. Derefter tager jeg Violet op fra hendes lille vugge, der står nede i stuen - når man har så stort et hus, som vi har. Så har man brug for flere vugger i flere rum. Jeg lægger hende på ryggen på tæppet og sætter mig foran hende, med mine ben spredt ved siden af, så jeg kan sidde og kigge på hende.

Hun er vågen, og hendes øjne er helt åbne. Jeg kan ikke lade vær med at beundre, hvor meget hendes øjne ligner Harrys. Der er næsten ingen forskel på dem. Begge sæt øjne har det samme grønne skær. Og de har begge det samme glimt i øjnene.

Jeg styger blidt min hånd over hendes hår. Hun har nogle små, fine, mørke hår på hovedet. Jeg er faktisk lidt spændt på at se, når hun vokser op, om hun så får krøller eller ej.Harry har jo krøllet hår, og mit hår er mere glat end krøllet. Så det kan gå begge veje.

Violet pludre lidt og slår ud med armen. Jeg griner lidt af hende. I den store gavebunke, vi fik af drengene, lå der også en sut, hvor der står 'I love 1D'. Da de købte de gaver, gik de virkelig ikke ned på merchandise. Den er den Violet bruger lige nu.

Hun ser så sød ud med den i munden. Uanset, hvad hun gør, så er hun sød. Og smukkere end en solnedgang.

Hun er helt perfekt.

Hun kigger på mig, og jeg smiler. Kan man andet?

Jeg finder min mobil frem og åbner Twitter. Jeg aer Violet på maven og holder min hånd på den. Koncerten er gået i gang. Der popper en masse billeder op på min startside af Harry og de andre. Han smiler. Harry smiler helt vildt. Nu hvor jeg tænker over det, så har han ikke lavet andet end at smile de sidste 3 dage. Han har ikke været sur overhovedet. Han har hele tiden været glad.

Through the dark /Harry StylesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant