Liam, Louis, Niall og Harry underdrev ikke, da de sagde de ville fejre min fødselsdagen. De valgte bare at gøre det inden koncerten. I morges blev jeg vækket af fødselsdagssang. Og selvom de alle er professionelle sangere.. så lød det lidt som om, de havde bundet en whisky, inden de var begyndt at synge.Men udover det, så har hele formiddagen været meget stille og rolig. Niall, Liam, Louis og Harry er over ved den arena, hvor de skal spille i aften, for at tjekke lyd osv. Så de efterlod mig og min gravidemave for sig selv.
Man er faktisk begyndt at kunne se det lidt. Min mave er nok lige så stor/lille, som når man spiser helt vildt meget mad, og man bliver propmæt, og så kan man se det. Eller var det en dårlig forklaring? Men man kan i hvert fald begynde at se det nu. Men jeg kan stadig skjule mine mave, hvis det lyster. Det er jo ikke offentliggjort endnu.
Men der har i de sidste par uger gået mange rygter om, at jeg er blevet gravid. Vi kan ligeså godt også snart fortælle det. Jeg er i uge 12, så det er snart sikkert, at jeg ikke vil få en spontan abort igen.
De har været afsted i 1 time nu. Jeg røvkeder mig som sædvanligt, og jeg er træt som sædvanligt. Jeg finder et tæppe og lægger mig ned i sofaen. Jeg putter mig godt under tæppet og vil pludselig ønske, jeg kunne ligge på min mave. På grund af min mave, så er det ikke muligt for mig længere at ligge på min mave, når jeg skal sove. Hvilket er noget, jeg vil savne, de næste 6 måneder der er tilbage.
Jeg er lige ved at falde i søvn, da Harry kommer brasende ind af døren. Jeg sætter mig op med et sæt i sofaen og kigger på ham med trætte øjne.
"Undskyld, vækkede jeg dig?"
"Nej, jeg sov ikke," mumler jeg.
Harry går hen mod det lille køkken, der er i bussen, og pludselig kan jeg mærke sulten strømme igennem min krop, som en tsunami, der møder land.
"Harry?"
"Ja?"
"Vil du ikke lave noget mad til mig?" Spørger jeg.
"Jo, selvfølgelig. Hvad vil du have?"
Hvad vil jeg have? Alt, hvad der er spiseligt, hvis det er muligt, tak.
"Har vi hytteost eller sådan noget?" Spørger jeg om.
Harry kigger skeptisk hen på mig og løfter det ene øjenbryn.
"Hytteost? Du plejer at hade hytteost," siger han med et grin.
Mine madvaner er også begyndt at ændre sig, siden jeg er blevet gravid. Men det er rigtig, hvad Harry siger, jeg plejer at hade hytteost. Hvordan kan det så være, at jeg får sådan en stor træng til det?
"Ja, men jeg har lyst til det nu. Så hvis du vil være en skat og give mig en pakke hytteost, så bliver vi alle glade," smiler jeg.
"Fint, fint," mumler han.
Han åbner køleskabet og kigger ind. Lidt efter trækker han en pakke hytteost frem.
"Skal du bare have hytteost? Ikke noget andet til?"
"Nej tak," mumler jeg.
"Her, babe," smiler han og giver mig pakke med hytteost og en ske. Han kysser mig på panden.
"Tak," mumler jeg og begynder at spise hytteosten.
Harry griner lidt af mig, inden han sætter sig ned overfor mig.
"Hey, du skal egentlig lige have din gave," udbryder han og graver sin hånd ned i sin lomme. Han trækker derefter en konvolut op. Han kaster den over til mig, og jeg åbner den op.
STAI LEGGENDO
Through the dark /Harry Styles
FanfictionNB: Dette er 3'eren til What Makes You Beautiful, og 2'eren til Don't Forget Where You Belong. Læs de bøger, før du læser denne, for at kunne følge med. Rose er gravid, men Harry tvivler på, at det er ham, som er faren. Hvad sker der så, da Rose får...