I'm sure

2.5K 91 18
                                    




De tre uger, jeg var med på tour, gik hurtigere end de sidste 6 måneder af min graviditet. Jeg jeg havde set mig for, sagde jeg farvel til Harry igen og var på vej hjem i et fly mod London.

Da jeg kom hjem gik der ikke mange dage, inden jeg skulle på arbejde igen.

Det hele virkede så nyt, fordi jeg skulle starte på min nye stilling, på en ny etage, på et nyt kontor. Det var næsten et helt nyt job, jeg skulle starte på. Jeg skal nu lave de regnskaber, jeg plejede at tjekke igennem, da jeg var praktikant hos firmaet. Dette job er meget federe, end mit tidligere job. Det er ligeså stressende, men det er stressende på en god og behagelig måde.

Hvis altså noget kan være behageligt stresset, haha.

Derefter gik den næste måned meget hurtig. Jeg skrev og ringede sammen med Harry hver eneste. Vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Bogstavligtalt. Men nu mest om min graviditet, da Harry ville have alle detaljerne af vide, men det kan jeg også godt forstå, han ville. Hvis det var mig, som var væk fra min gravide kæreste, så vil jeg også vide så meget så muligt om personen.

Men heldigvis, så rykker touren snart til UK, og med det så kommer Harry snart hjem. Han vil være hjemme, men stadigvæk være på tour. Det kan næsten kun være perfekt. Det eneste og værste, der kunne ske, var hvis jeg gik i fødsel, mens Harry var i gang med en koncert. Jeg ved godt, at jeg har nævnt det før, men jeg frygter det også meget.

Men i dag er min sidste dag på mit arbejde, inden jeg går på barsel i morgen. Når jeg snart får fri om ikke så lang tid, så henter Sophia mig. Sammen skal vi så til den sidste scanning inden fødslen, og så i aften skal vi ud og spise.

Jeg glæder mig til, at hun kommer. Det er lang tid siden, vi bare har haft en hyggeaften sammen. Hun har haft meget travlt her på det seneste ligesom mig, så vi har ikke rigtig haft mulighed til at mødes i længere tid end en halv times tid, hvilket ikke er nok til os to.

"Rose?" Tracy kommer slentrende ind på mit nye kontor.

Jeg elsker virkelig mit nye kontor. Det minder meget om mit gamle kontor, udover det er lidt større. Jeg har et stort panorama vindue, der viser en smuk udsigt over en del af London. På mit skrivebord står der en bærbar, en kop med en masse kuglepenne og blyanter. Ved siden af koppen er der et billede, der står i ramme af Harry og jeg. Ikke et specielt billede, men det betyder alligevel noget for mig. Det gør alle billeder jeg har af Harry og jeg.

På mit kontor har jeg også en stor reol med hundredvis af mapper og papier, jeg knap nok kan holde styr på. Ved siden af døren ind til kontoret, står der en halvstor kontorplante, der egentlig kun står der som støvsamler. Men jeg gider bare ikke til at få den fjernet, fordi ærligt det er jeg for doven til, og desuden må jeg ikke løfte tunge genstande.

"Ja?"

"Jeg vil bare lige komme ind og sige, at du må have en god barsel, og at du skal huske at nyde den," smiler hun og kommer helt ind i kontoret.

Jeg rejser mig op fra min stol og går over mod hende. hun lægger sine arme om mig og trækker mig ind i et kram. Jeg smiler ind mod krammet.

"Tak skal du have. Jeg skal nok huske at nyde det," jeg trækker mig fra krammet, og vi står nu overfor hinanden.

"Jeg kan huske, da jeg selv var på barsel. Sådan en går virkelig hurtig, så du skal virkelig huske at nyde det. Inden du ved af det, så er du her igen og skal til at arbejde igen, og på det tidspunkt vil du kun være derhjemme sammen med dit barn," siger han overbevisende.

"Jeg skal nok huske at nyde det," lover jeg.

"Hvornår kommer ud tilbage så?" Spørger hun.

"Min barsel slutter i januar, så der kommer jeg tilbage igen," fortæller jeg hende.

Through the dark /Harry StylesWhere stories live. Discover now