You're cute

2.8K 81 13
                                    




"Er du klar til at gå, Rose?" Spørger Harry, der utålmodigt står ved hoveddøren og venter på, jeg kommer.

"To sekunder," råber jeg efter ham.

Jeg kører en hånd gennem mit hår, som jeg bare har valgt at hænge løst. Jeg trækker lidt ned i min sorte kjole med lange tætsiddende blonde ærmer, jeg har taget på til Harrys og min date. Jeg lægger lidt makeup ned i min clutch, inden jeg skynder mig at gå ned af trapperne og ned i entréen, hvor Harry, Niall og Louis står. Niall står med Violet i armene.

"Kan I huske det hele?" Spørger jeg hurtig.

Jeg er ret stresset og bekymret for denne aften. Det er min første aften uden Violet, og jeg ved ikke om, jeg kan klare den.

"Ja, vi ved det godt," sukker Louis.

"Okay, der står modermælk i køleskabet. Hun skal have noget hveranden time cirka. Hun græder, når hun er sulten, skal have skiftet ble, eller hun er utilfreds over noget. Hvis I ikke kan få hende til at stoppe med at græde, så prøv at få hende til at grine, det plejer at hjælpe. Hun må helst ikke putte hendes fingre i munden, så skal I bare give hende hendes sut. Det skal helst være 1D sutten, den vil hun helst have - og tro mig, hun kan godt kende forskel på hendes sutter. Hun vil nok sove det meste af tiden, men hun sover bedst, hvis en af hendes bamser er i nærheden af hende - gerne en af Teddy bjørnene - men ellers er der ikke noget," forklarer jeg for 3. gang. "Og Finn passer sig selv, så ham behøver I ikke tænke så meget på. Bare der er mad i hans madskål," tilføjer jeg, da Finn kommer gående forbi os på sin vej mod stuen.

"Rose, slap af. Nyd din aften med Harry. Vi skal nok klare det," beroliger Louis.

"Okay," sukker jeg. Jeg går hen mod Violet og aer hende over kinden. "Vi ses snart, Villo. Mor elsker dig," jeg kysser hendes panden et par gange i træk.

"Vi ses," råber Harry, der er halvt ude af døren. "Pas nu godt på min datter."

"Det skal vi nok, Rose 2.0," råber Louis drillende efter Harry.

"Jeg er ikke ligeså stresset og bekymret," råber Harry igen.

"Hey," vrisser jeg og kigger skiftevis på dem. "Jeg står lige her."

Jeg vender mig om og kigger på Violet, der helt så fint sidder på Nialls arm og kigger efter Harry og jeg, som er ved at forlade hende. Det gør helt ondt i mit hjerte, og jeg har det som om, at jeg skal til at besvime. Jeg løber hurtigt op til døren igen og tager hende lille hånd i min og kysser hende et par gange på kinden.

"Mor elsker dig så højt," siger jeg og kysser hende på kinden. "Jeg elsker dig, elsker dig, elsker dig," gentager jeg og kysser hende mellem hvert ord. "Vi ses lige om lidt, skat."

"Kom nu, babe. Vi skal nå det, inden de lukker, så det ikke bliver ligesom sidste gang," Harry kalder efter mig.

Jeg vinker til Niall, Louis og Violet, da jeg går ud af døren og smækker den efter mig. Harry har åbnet bildøren for mig og står nu og venter på, jeg kommer.

"Men hvem var det, der var skyld i, at vi kom for sent sidste gang," mumler jeg med et grin, da jeg sætter mig ind i bilen.

"Oh shut up," mumler Harry, da han sætter sig ind på førersædet. "By the way, du er pæn lækker i dag."

"Mange tak," smiler jeg. "Du ser heller ikke så værst ud," griner jeg.

Harry løfter det ene øjenbryn af mig. Han har sine sædvanlige sorte jeans på og en mønstrede mørkelilla skjorte, hvor de tre øverste knapper ikke er knappet.

Through the dark /Harry StylesWhere stories live. Discover now