An announcement

2.3K 83 33
                                    


"Er I klar?" Spørger Harry, da jeg kommer gående med Violet på armen hen til Harry, der nærmest allerede står halvt ude af døren.

"Ja, det er jeg ret sikker på," sukker jeg.

"Super," udbryder han og smiler stort.

I dag skal One Direction for første gang, siden de gik på pause, og Harry er ret spændt over det. Han har slet ikke kunne styre sig hele dagen og har haft alt for meget energi i kroppen, hvis jeg selv skulle sige det. Men i dag skal de så ind til The Ellen show, fordi de har en annoncering, som de skal fortælle.

Jeg ved ikke, hvad det er, de skal fortælle. De eneste jeg ved, det er, at Harry er spændt over at skulle fortælle det.

For et par dage siden spurgte han, om Violet og jeg ikke ville med for at se det. Han sagde, at han godt ville have os med, og at Sophia også ville være der blandt publikum. Egentlig så spurgte han mig ikke, han tiggede mig om at tage med.

Jeg vil vædde med, at hvis jeg havde sagt nej, så havde han tvunget Violet og jeg med.

Så det endte med, at vi for to dage siden satte os i et fly og fløj til LA. Da vi kom til LA lejede vi en bil, også kørte vi hen til Harrys hus i LA. Det var virkelig lang tid siden, vi havde været der. Især efter vi fik Violet, så har det bare været meget lettere at blive i England.

Men vu er vi her, og det er dejligt at være her. Især fordi, at der er så varmt her i forhold tilbage i England, hvor man fryser sin røv ud, hvis man bare træder ud af døren.

"Skal vi køre?" Spørger Harry.

"Ja," mumler jeg, og vi går ud af huset. Harry låser døren, da jeg er ved at sætte Violet ind i bilen. Kort efter sætter Harry sig ind i bilen, og vi kører hen mod studiet.

Efter vi har kørt igennem trafikken, der er 100 gange værre end trafikken i London, kommer vi endelig frem til studiet, hvor det skal optages. Jeg er ret sikker på, at det ikke vil være live.

Jeg tager Violet på min ene arm og hånd ligger i Harrys, da vi går derind. Hele dagen har Violet været meget stille, sød og velopdragen, så jeg håber lidt, at det bliver ved med at være sådan. Da vi kommer derind, bliver vi mødt af Louis og Sophia.

"Hey, endelig er I her!" Udbryder Louis.

"Vi kommer da ikke for sent," siger Harry undrende.

"Nej, det ved jeg da godt," Louis rynker med panden.

"Er de andre kommet?" Spørger jeg.

"Ja, det er de. Og Harry du skal hen til de andre. De er vist et sted i makeuppen, I guess," meddeler Sophia.

"Okay, så smutter jeg," smiler Harry og kysser mig på kinden, inden han er væk.

"Far?" Violet kigger lidt rundt omkring sig.

"Far skulle lige hen og snakke med nogle. Han kommer nok snart tilbage igen," fortæller jeg hende og kysser hende på kinden.

"Indtil da, kan du komme over til din onkel Boo bear," smiler Louis og holder armene frem mod Violet. Kort efter er hun over ved Louis.

"Du må være Rose."

Jeg kigger op og ser, at Ellen kommer gående hen i mod os med et smil på læberne.

"Jeg er Ellen," smiler hun og giver mig hånden.

"Hej, jeg er Rose," smiler jeg.

"Det var dejligt, at I kunne komme i dag og se showet blive optaget," smiler hun mod Sophia og jeg.

Through the dark /Harry StylesWhere stories live. Discover now