~*~
Spakowałam moją torbę, zastanawiając się czy czegoś nie zapomniałam, a do mojego pokoju weszła Alex.
-Ami?-Zaświergotała, i już wiedziałam, że czegoś ode mnie chce.
-Czego chcesz?-Zajęłam się szukaniem szczotki, której zapomniałam.
-Niczego nie chcę.-Oburzyła się i założyła ręce pod piersią.-Jimmie, chłopak z mojej klasy zaprosił mnie do kina i chciałam cię spytać, co ubrać, ale przez twoje zawsze negatywne nastawienie już mi się odechciało.I wtedy uświadomiłam sobie jedną rzecz.
Byłam negatywnie nastawiona do związku z Cameronem. Nie dawałam mu szansy, bo stwierdziłam, że to nie ma sensu. Poddałam się bez walki? chociaż wciąż coś do niego czułam. Nie wierzyłam, że będzie dobrze, ale teraz zrozumiałam, że tylko z nim będzie dobrze, że będę szczęśliwa, że może warto spróbować jeszcze raz.-Ej, Alex!-Złapałam ją za rękę, kiedy chciała wyjść z pokoju.-Jasne, że ci pomogę. Jeśli chcesz to mogę ci coś pożyczyć.-Uśmiechnęłam się do dziewczyny i razem zaczęłyśmy przeszukiwać szafę w poszukiwaniu idealnego outfitu.
Shawn: zaraz u cb bedziemy x
me: kk
me: czy powinnam jeszcze cos zabrac?
Shawn: nah, chyba wszystko mamy
me: soo
me: do zobaczenia za chwile *cri*
Jechaliśmy razem na kilka dni nad jezioro. Trochę się tego obawiałam, bo Cam oczywiście też tam będzie.
Nasza relacja stawała się coraz dziwniejsza i skomplikowana, ale zdecydowałam się mu powiedzieć, że chcę spróbować jeszcze raz.
Czekałam tylko na odpowiedni moment.