Awolnation - Run
Teen Wolf - Alpha Remix
Гледна точка на Хейдън
- Мариса, вземи възможно най-малко неща. Нямаме време.
Не бях спала цяла нощ. Исках да погреба татко. Мариса е прекалено малка и не можеше да понесе тази гледка, но аз не можех да го оставя да лежи безжизнен на тавана, след като знам, че може би никога повече няма да се върна в тази къща. Всичко, което ми остана, са спомени.
Спомени от дългите ни разговори в градината, спомени от още по-дългите ни тренировки, спомени от почивките, които сме прекарвали в игри, спомени, когато правехме барбекю и винаги се наяждах преди да седнем на масата, защото не можех да издържа.
Сега всички думи на татко за това да бъда силна имат смисъл за мен. Но колкото и да се повтарят в съзнанието ми, малко ми остава, за да се разплача всеки път при мисълта за него. Не искам това. Мариса има нужда от мен, трябва да измъкнем мама от онези негодници, ще направя всичко възможно, само за да предпазя семейството си. Татко се жертва за това.
Ще докажа, че жертвата му не е била напразна.
Прекарах нощта, копаейки. Плачейки много, изплачвайки душата си, заравяйки частица от себе си с него, дълбоко под земята. Дано там поне малка част от мен намери мир, заедно с него. Знам, че той ще бъде на по-хубаво място, поне трябва да си го повтарям или да се заблуждавам, че е така.
Хейс Долкинс – изключително смел мъж, борещ се срещу жестока сила, която го погуби. Но аз знам, че той би искал да умре по този начин, отколкото от безделничество. Аз знам, че това означаваше много за него и това ме кара да го уважавам дори повече. Това ме кара наистина да бъда силна, заради себе си, заради сестра си, а не защото хората си повтарят това, когато не знаят как да се освободят от мъката.
Ще продължа неговия път и се надявам да успея да спася малкото невинно същество, което сега е под моето крило. Наистина това е целта ми. Както и да видя мама отново. Всичко се случи просто за миг, дори нямах време да реагирам.
Снощи имах достатъчно време да мисля и да премислям как и кога всичко се случи и стигнах до пътя, в който трябва да извадя наяве друга моя страна. Неизбежна страна. След като семейството ми не е около мен, освен сестра ми, а около мен са всички онези зверове в човешки вид, никой не заслужава милост, никой не заслужава да види слабостите ми, защото ще ме атакува там, никой не заслужава да бъде пощадяван, защото моето семейство не беше пощадено.
YOU ARE READING
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...