Chapter 43 - Sassy

2K 138 8
                                    


Rihanna ft. Sia - Beautiful people

Ellie Goulding - Still falling for you 

Гледна точка на Хейдън

Секциите за отборните игри бяха разпределени , всеки от нас трябваше да носи нелепо тесен костюм , сякаш ще се гмуркаме. Щяхме да плуваме , де , но това беше една пета от състезанието. Дерек щеше да се откаже сам от тази част.

След като видях клипа сниман от Дерек снощи , още в онзи момент ме обгори желанието да направя нещо. Затова му казах да ми го прати за всеки случай. Смятах от дълго време да се опитам да си осигуря среща с майка ми по друг начин , освен изкопчвайки информация от Хари.

Особено след като ми разказа за годините на насилие , които е преживял , травмираното му състояние би приело молбите ми за помощ за егоистични. А и той е прекалено признателен на Винсент , че да върши неща зад гърба му. Поне на този етап. Нямам намерение да му показвам силата на отчаяността си и да чакам на молене. Смятам , че вече отлагам важните неща прекалено дълго и малкият дявол , бродещ в мен , ми крещи всеки път , когато му е удобно , че това бездействие се равнява на още една капка примирение. А аз не се примирявам. Дори се угнетявам още повече.

Може би зад разсърденото личице на Бил стои едно по-крехко същество , което ще бъде жегнато много неочаквано.

Свирката на Хари отекна сред тишината на главната зала,а размахващата се ръка даде знак за край на дуела. Аз връзвах кокалчетата си с бинт и си сложих ръкавиците , чакайки реда си. Единственият познат в моя отбор беше Мат , всички други бяха разпръснати нанякъде , зърнах само как Дерек подскачаше и се прокрадваше измежду редиците , а Мира стоеше начело на единия отбор , явно беше капитан. Да споменавам ли стойката й на прегърбена камила?

Времето напредваше , а Хари даваше едни и същи инструкции на всеки , който се качваше на ринга , и си записваше резултатите им. Имаше доста , които правеха грешки , но той не ги изтъкваше , работата му днес беше само да наблюдава. Ако се бях паднала да се бия срещу Мира днес , щях да я изпотя дотолкова , че гримът й да се стича.

- На третият етаж ли спа снощи?

Разпознах гласа на Мат зад мен и се обърнах с вдигната вежда.

- Ти следиш ли ме?

- Не те следя , Хейдън. Случайно те видях.

RedemptionWhere stories live. Discover now