Chapter 35 - Whack

2.1K 165 32
                                    

Proper Villains - Bust one ( 2BeepsRemix)

JETFIRE - Work

Rihanna - Sledgehammer

Гледна точка на Хари

Мира не е проговаряла откакто се събуди сутринта. Чувстваше се засрамена пред мен , но не заради облеклото си , а по-скоро заради състоянието , в което съм я намерил снощи. Нищо не и казах , дори и да исках да я смъмря за това , че е пила алкохол и то не малко.

Просто ми се струва , че тя не е правилният човек , с който да говоря. Вероятно не помни нищо. Докато се преобличах тя все още не отделяше глава от леглото.

- Ела до долу , за да вземеш някое хапче.

Тя заклати глава.

- Лошо ми е.

Сложих си тениска и отидох до нея , все още заглеждайки се в надрасканото и чело. Тя си няма и представа , но някой яко и се е подигравал. И ми намирисва на един човек..

- Ще ти взема аз тогава. Но ще е добре да станеш , поне да пиеш една вода.

- Хари , напиха ме , чувствам се зле.

- Помниш ли кой?

Не ми се искаше да питам , защото вътрешно вече знаех.

- Хейдън. Наливаше ми бутилката. Помня я.

Изгледах кораво. Ясно ми стана , че и съучастник си е имала.

- Какво друго помниш?

- Унижаваше ме. Каза ми , че да пия мога най-добре.

Не ми се искаше да се превръща в една кучка , която отмъщава на всеки , но явно става факт.

- Очаквах да ми се накараш.

Изхълца тя , а аз вероятно трябваше да го направя , но не чувствам за правилно да и се меся навсякъде , какъвто и приятел да съм и. Винаги ще си имам едно наум , че ако станем прекалено близки всичко ще се развали.

Мира не се чувстваше добре, а аз с това имах най-малка представа как да помогна. След като се напие преминава в някаква депресия и съм сигурен , че ще потърси сметка на Хейдън , а тя няма да и се даде и отново ще съм в центъра на караницата.

- Ще се въздържа от това.

- Може ли да остана в леглото ти?

- Хайде , стани. Ще оправим това.

Дръпнах одеялото и открих краката и , а тя се покри отново.

RedemptionWhere stories live. Discover now