Chapter 37 - Exposed

2.1K 154 21
                                    

Zayn - Cruel

Gnash - I hate you , I love you 

Гледна точка на Дерек

Двамата ме наобиколиха като гладни мечки.В действителност от тичането и аз огладнях. Картофите ми трябва да са изстинали.

- Не мърдай!

Не чувствах десният си крак , затова тези думи са излишни , приятел.

Но чакай малко .. това , че съм си навехнал или дори счупил крака , означава ли , че ще срещна Кристъл? Защото ако е така , хм , по моя преценка трябва да прекарвам по 24 часа само с нея.

Ако не ми се случи нещо преди това. Ниският ме приближи и стисна за бузата.

- Защо си позволихте да ни заключите? А , защо?

Виждах ясно пистолета в калъфа му и изпъкналите му жлези по челото , както и плюнките , с които ме заливаше , докато ми говореше. Можех да се изкъпя в тях.

- Защото не ни се работеше.

Усмихнах се приветливо , а те ми казаха да се изправя.

- Не мога да направя това , колкото и да искам да ви слушам точно сега.

Бяха вперили погледи само в мен и не видяха как главата на Хейдън се подаваше от стената отзад. Точно сега дано не и хрумне да се появи и да скочи в топа заедно с мен.

Тя умуваше какво да стори , а аз рязко извъртях главата си в отрицателен знак. Само ще ни набият , ако сме двамата , тя няма да мълчи изобщо. Добре че аз поне се спирам , но това е , защото коремът ми къркори.

- Много се извиняваме , че избягахме , но .. знаете ли , имахме тренировка , идват отборните игри!

- Като ти счупя и другият крак ще си точно за отборните игри.

Той ме дръпна силно за другия крак и ме повлачи така че да обера трохите до масата.

Ако Хари не дойде и не ме избави от това , няма кой друг. Аз съм като камък по пътя му , на който се спъва отново и отново. Но той си го обича този камък.

Погледнах към Хейдън , докато куп прах ми влезе в устата и започнах да си вадя езика , за да махна неприятното чувство.

- Ще почистим нещо друго , научихме си урока. Хайде да хапнем заедно , ще се поуспокоим!

- Преди това ще бъдеш достатъчно унижен. Както и приятелката ти щом бъде намерена.

RedemptionWhere stories live. Discover now