Aqualung - To the wonder
Calvin Harris ft Rihanna - This is what you came for
Гледна точка на Хари
Кристъл и Дерек успяха да се успокоят малко след появата ми , дори и това да не облекчи бушуващите чувства , напиращи в телата им. За първи път виждах Кристъл такава. Всеки път , когато нещо потресаващо се случи , тя е тази , която помага , която с думи утешава и кара изплашените лица да си поемат дълбоко дъх и да се отпуснат.
Сега обаче беше от другата страна и знаех , че не бих могъл да ги освободя от преследващите мисли , особено ако мозъкът им е препълнен от насъбрали се шокиращи събития , за да ми споделят.
Дерек от своя страна разбирах , че е поразен от каквото и да се е случило , защото дори не ме поглеждаше със свити развеселени очи , за да отбележи , че съм без блуза или че косата ми е във възмутително състояние.
Единственото , което знам е , че трябва да мине време , за да попият информацията и да успеят да пресъздадат онази сцена чрез думи. Като за начало исках да ги изведа от главната зала , защото вече се появяваха любопитни глави.
- Да отидем в залата за стрелба.
И в моята стая е изключено да ги заведа. Колкото и да съм загрижен за тях и да имам безкрайни въпроси за това какво по дяволите са правили отново долу и то двамата и то по това време, на челно място си остава мисълта ми за това какво щях да направя с Мира. Боже , аз щях да спя с нея без да ми мигне окото. И ако го бях направил приятелството между нас щеше да бъде напълно разрушено , не че сега не е под въпрос.
Двамата с Дерек не казваха и думичка , а само се водеха по гласа ми и бяха потънали в шок и мисли. Охраната стоеше задъхано пред мен , когато се обърнах към тях.
- Вие видяхте ли какво се случи?
- Чуваха се викове , там долу имаше убиец и изобщо не си поплюваше. Успяхме да го заловим чак след като се беше срещнал и с тях двамата и го хвърлихме в една от килиите , но след като се е освободил веднъж , мислим , че ще го направи пак.
- Той жив ли е все още?!
Ето за това няма място за личен живот. Каквото и да направя без да е свързано с работа , после ми излиза през носа.
- Г-н Стайлс , трябва веднага да уведомим г-н Болдуин.
- Аз ще се погрижа , искам да държите убиеца под ключ. И да не се отделяте от килията , докато не дойда. И докато не стане ясно какво точно е станало няма да се позволява на никого да влиза в затвора , ясно ли е?
YOU ARE READING
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...