Chapter 21 - Spontaneous

2.1K 155 15
                                    

Nick Jonas - Close ft. Tove Lo

Гледна точка на Хейдън

Хари се взираше в мен. Държеше в ръка от онази енергийна напитка и постоянно отпиваше големи глътки. Мира току-що го целуна , а той я отхвърли. Не че се радвам за това , но не ме е и жал. Той вървеше бързо към мен , а аз не се пусках от лоста , но все пак наблюдавах пъргавите му движения.

Погледнах го изцяло след като дойде до лостовете , а той свали тениската си. И ме огледа отново , това започва да ми идва в повече. Този човек ме напряга психически.

Хвърли тениската си и се вдигна на лоста до мен , движещ ръцете си нагоре и надолу непрекъснато. Правеше го двойно по-бързо от мен , опитващ се някакси да изразходи енергията , която задържаше.

Започна да диша през устата , можех да видя колко горещо беше тялото му без дори да го докосвам.

Можех да видя изцяло татуировката на гърба му. Беше средно голяма , покриваща половината му рамене и част от тила му. Черното мастило се носеше по кожата му в завъртулки с някакво значение. Татуировката представляваше четири спирали в четири различни страни , свързани единствено с една дебела линия по средата и един празен кръг , намиращ се в центъра. Тази татуировка ми направи най-голямо впечатление , може би защото я виждах най-добре , но имаше и други , които бяха по-малки по размери.

Можех да видя две саби , образуващи хикс на хълбока му , в горната част на бицепса му имаше три триъгълника , вплетени в едно , образуващи форма , която беше неопределена , но определено беше интригуващо. Чак сега виждах , че на дланта си имаше две начупени линии едно под друго , които знам , че носеха знака на зодия Водолей. И по-точно чертите изобразяваха водата , затова бяха вълнообразни.

- Спри да ме гледаш , Хейдън.

- Не гледам теб , а татуировките ти.

Казах бързо и се върнах към това , което правех.

- И какво , хареса ли си някоя?

Вдигнах рамене , а той дишаше тежко и отпи отново. Тази напитка изиграва доста лоша шега на доста тук и ми става ясно , че в момента няма да се държи така както обикновено би.

- Какво означава тази на гърба ти?

- Коя по-точно?

Той не спря да се набира , а на гърба си имаше само една татуировка.

RedemptionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora