Chapter 69 - Intractable

411 27 3
                                    

Dahlia Sleeps - Storm

Gustavo Santaolalla - Babel (Otnicka Remix)

Гледна точка на Хари

Дадох на Джаспър да разбере, че не съм добре и не мога да присъствам на срещите ни, затова Дерек ще бъде вместо мен. Той не се съгласи, естествено, но след като му казах, че е по-добър вариант отколкото да каже на Круз, че не съм с него и да загуби доверието му, ме погледна снизходително и продължаваше да чака да го убедя. В крайна сметка каза, че няма чужд човек да влиза в офиса с камерите, затова смени мястото. Разбрах от него, че се свързва с Круз единствено през часовник, чрез писмени и гласови съобщения, така че това може да бъде изманипулирано. А и се съмнявам Круз да има време да се занимава с мен, когато пристигне в Обсег. Прав беше и като каза, че няма достатъчно доверен човек, който да поеме юздите сериозно тук. Тази организация ще бъде разпадната съвсем скоро.

Междувременно ми беше хрумнал план и Дерек щеше да бъде в основната му част, затова имаше изключително важна роля. Макар да не искаше да се разделяме щеше да се наложи за доброто на всички.

- Открих сестрата на Меган. Тя ще помогне, защото познава хора тук.

- Днес ще отидеш при Джаспър, докато съм още тук, и ще видиш как стоят нещата.

Бях нервен, защото исках много неща да се случат и беше важно те да са успешни.

- Хари, защо ми възлагаш задачи, които не мога да изпълнявам?!

- Дерек, не искам и ти да си в опасност като излезеш там с мен! Искам да има контрол навсякъде! Не всички да се втурнем и да оставим организацията, чакаща ги в напълно съвършен вид.

- Тогава започни да действаш по този въпрос сега. А не да чакаш мен и ако нещо не се получи да има кого да обвиниш.

- Ние сме отбор. И имаш да вършиш важни неща. Защо пак не си доволен?

- Защото и ти ме подценяваш тайно. И ти си склонен да си тръгнеш от мен, за да не навличам проблеми на перфектните ти схеми.

- Какво говориш? Ти си единственият човек, на когото наистина вярвам в момента.

Той въздъхна.

- Ти вярваш на мен, но вярваш ли в мен? Защото има разлика.

Знам, че бях твърд с него, държах се сурово, сякаш е войник. А той имаше много крехко сърце.

RedemptionWhere stories live. Discover now