Cecilia Krull - My Life is Going On (La casa de papel)
FILV & Edmofo - Clandestina (Emma Pèters Cover)
Гледна точка на Хари
Издърпаха ни от килията и оттам директно в офиса на Круз. Нямаше как да отида до стаята си, поне да се убедя, че нищо не се е случило на Флин. Как да ми се довери, след като пет минути след като го спасих, го оставих отново?
В този миг, обаче, мозъкът ми трябваше да работи бързо. Незабавно ми трябваше някакъв план, по който да действам, защото цялата тази хаотичност не ме води по-далеч от затвора. Решил съм, че на този етап не мога да зарежа всички и да побягна към Обсег, защото има хора, които разчитат на мен повече от Хейдън. Въпросът тук е какво да предприема пред Камаро - открито да заявя, че не може да разчита на мен по този въпрос, което незабавно ще доведе до подозрения защо искам да остана в Провидение, вместо да отида и да и помогна. Това би ме направило предател. Другият вариант е да се придържам към техния план и когато дойде време за тръгване, просто да не го направя. Все още дори не съм чул Флин, бих го взел със себе си навсякъде, стига да не е опасно. А в момента по-опасно място от Обсег няма.
Естествено, че искам да отида и веднъж завинаги да хвана Хейдън в ръцете си и да не я пускам, защото копнея за нейното присъствие. Копнея за нейното докосване, дори нейната опърничавост ме привлича. Тя е една роза с ален цвят, която изпъква отдалеч, червеният нюанс поглъща сетивата ти, а ароматът и те хипнотизира. Всичко около нея крещи, че е специална, макар една единствена в средата си. И щом се опиташ да я погалиш с пръст, да изтръскаш прахта от листата и, тя те обгръща с тръните си. Това е Хейдън.
Седнахме на столовете, отново само тримата, защото явно Круз вече го беше срам да ни показва пред останалите от срещата. Щях да реша на момента какво да правя, зависеше от думите му.
- Вече мога ли да общувам нормално с вас?
И двамата кимнахме и виждах по физиономията на Стоун същата нотка раздразнение от цялата насъбрала се ситуация в последните няколко часа.
- Имаме план за действие, който ни беше наложен от Хейдън и нейното безразсъдно пътуване. След два дни трябва всички възможни трениращи да са подготвени за тръгването ни към Обсег. Досега само веднъж сме ги нападали, и то когато ни изпратиха кръвта на Хейдън, а ние си мислехме, че е в опасност. Тогава пътувахме с цел да вземем нея и да се уверим, че е добре. Сега целта ни е Обсег да изчезне от лицето на земята. Компромисите приключиха и ще се сложи край на тази организация.
YOU ARE READING
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...