Billie Eilish - The end of the world
KALEO - I can't go on without you
Гледна точка на Хейдън
Пътувахме към Обсег и все пак мисля, че изкарахме късмет. Нито един от ключовете не ставаше за отключване на колата, както предполагах, но ние все пак счупихме стъклото на една от тях и влязохме вътре. Хубавото на тези коли е, че не им трябва ключ за запалване, а само се натиска едно копче, но естествено уловката е, че стъклото не е обикновено, а бронирано, и ни отне прекалено много ценно време, за да го счупим. Все пак беше по-добрата опция, отколкото да тръгнем пеша. Аз карах, макар единият ми крак да беше почти неизползваем, но нямах достатъчно вяра в Мира, че да и дам да кара, докато Кристъл се погрижи за мен. Нито една от трите ни не говореше, решихме първо да се отдалечим достатъчно, за да няма опасност да ни стигнат, ако ни последват. Чак тогава щяхме да спрем, за да се превързваме.
Когато спрях колата в една опустяла пресечка Кристъл сложи един парцал на счупеното си стъкло и го залепи с тиксо от четирите му края.
- Мира, дай си пистолета, ако обичаш.
- Сериозно ли ми искаш пистолета? Ако не бях аз щяха да те влачат още по земята.
Този път е права. И може би греша като не проявявам никаква благодарност. Можеше просто да ни остави и да тръгне надолу сама, а нас да ни заловят. Може би трябва да започна да я приемам по различен начин, но съм твърдо убедена, че не ни е оставила, защото и е любопитно какво ще се случи с мен в Обсег, особено след като знае положението, в което се намирам с майка си.
- Така е. И ти благодаря. Но знаеш, че ти нямам доверие, а и си наша затворничка, докато не стигнем до Обсег и не те разменим.
- Дори дядо ти не знаеше, че ще ходиш в Обсег, какво остава за тези там?! Бил идвал ли е въобще?
- Да. Бил дойде. Всичко, което ти казах, е истина. Планирахме да отидем в Обсег, но аз не исках да замесвам никого и затова го организирах сама. С Кристъл.
Частично това беше истината. С разликата, че дядо ми нямаше желание да се доближава до Обсег. Сега не му остава избор, знам, че ще нахлуят, но се надявам да съм достигнала целта си дотогава.
- Колко си смела! По-скоро безразсъдна.
- Ще видим Бил какво е свършил за теб, нали?
أنت تقرأ
Redemption
أدب الهواةЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...