Timmy Trumpet - Freaks ft. Savage
Teddy Bears - Cobrastyle
Zayn Malik - Drunk
Гледна точка на Дерек
- Чакайте , чакайте! Всичко си има обяснение.
Двамата ми се опулиха , Хейдън видимо не беше в състояние да измисли нещо , а беше тръгнала с тях.
- Както виждате момичето е ранено , беше спешна ситуация , затова дойде медицинската сестра и нямаше време да вземе нужните инструменти , а трябваше да я завърже. Оръжието принадлежи на Хари – вашият шеф , така че моля ви , ще се разберем като цивилизовани хора. Ножът ни трябваше , за да прережем бинта , с който е увита тя.
- От какво е ранена тя тогава?
- Аз .. бях на стрелба с лък. И ме раниха с една стрела.
Раниха ме с една стрела? По-очевидна лъжа , моля те? Дано поне този гологлав красавец да излезе тъп , че да и се върже.
- Ще повикам Хари и медицинската сестра , за да потвърдят. Не се притеснявайте , Хейдън стой тук.
Двамата въпреки това все още я държаха за двете ръце.
- Сякаш има къде да отида , Дерек.
Изтичах , за да видя къде мога да намеря първо Кристъл. Изобщо не искам да стъпвам в кабинета , вече чувствам боязън като се приближа , какво ли не ми е правено там.
Беше заключен? За първи път през моето пребиваване тук.
Сега не знам дори дали е правилно да говоря с Кристъл , преживява много неща и самотата може и да помогне повече от моето леко присъствие. Не бих имал нищо против да я успокоявам , но е ясно , че при нея това не действа с особена сила.
Качих се при Хари вместо това. И отвътре не за първи път се чуваше този глас. Значи , още щом остане за малко сам и тя налита като нахална муха на лайно. Не че Хари е лайно.
С удоволствие им прекъснах разговора.
- Хари , нуждаем се от теб долу.
- Всички добре ли са?
Той се надигна от леглото , но беше омърлушен. Мира си беше подпряла краката на спалнята му и явно розовата пола и е любимата , защото винаги уцелва да е с нея в стаята на Хари , нищо че не си и кръстосва краката , но не мисля , че той и прави забележка за това. Гледа си момчето.
BINABASA MO ANG
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...