Alessia Cara - Here
Гледна точка на Хари
- Няма да ме пипате повече.
Знаех , че беше глупаво , но се забавлявах от това. Ако Гарет беше прекарал повече време с нея щеше да знае , че не си поплюва , но не мисля , че той ще бъде по-предпазлив с нея така или иначе.
Естествено Гарет имаше привилегии също като мен. Дори повече , защото Винсент почти не го наставляваше. Всичко това се случи , защото преди много време , когато все още не съм бил тук , Гарет е спасил живота на Винсент и му е помогнал много за „Обсег". А не мога да кажа , че Болдуин не оценява помощта на близките си. Той приема много сериозно връзката с някои от служителите си и е важно за него да не бъде предаван , защото тогава се появява лошата му страна. Мога да кажа , че съм спечелил доверието му и мисля , че и аз мога да му вярвам , въпроса е , че много пъти е избирал Гарет пред мен и не мога да му се противопоставя за това.
А Кофин харесва да ме дразни , смея да кажа , че има много вътрешни интриги на това място. Приоритетът на хората е да се научат да се бият , но лицемерие по пътя към това никога не липсва. Някои са прекалено вглъбени в това да се покажат , че се провалят.
Познавам добре този лекар и знам , че в момента иска да покаже на Хейдън , че се е изплашил от нея , за да може тя да се чувства по-недосегаема. Дяволите да го вземат , мразя тази дума. Мразя я , защото именно недосегаемите предават. Именно те стават досегаеми , защото изграждат представа за себе си , че никой не може да ги манипулира и си вярват прекалено.
Естествено , че бях така. Естествено , че и Хейдън е така. Те се възползват от това , защото те карат да се чувстваш по-силен за известно време и след това те удрят върху мястото , на което не си работил. Върху страните от теб , които могат да се пропукат и чрез които изобщо няма да си мислиш , че си по-издигнат от тях. Не знам какво да правя , мога да и кажа тези неща , но тя може много лесно да ми забие нож в гърба. Мога да я извадя от тази тяхна стратегия , но тя самата няма да ми позволи да го направя. Само знам , че ако е като мен ще страда. Много ще страда.
Гарет Кофин беше един от треньорите. Толкова хора е убивал , а в същото време толкова хора е спасявал. Той убива точно като Болдуин – рязко , хладнокръвно , с един удар. Не ме е страх от него , но не искам да съм срещу него , защото така и не ме харесва и би успял някак да убеди Винсент да не ми вярва повече , а това е огромен минус за мен.
YOU ARE READING
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...