Chapter 58 -Fiasco

497 42 5
                                    

Ed Sheeran - Bibia Be Ye Ye

Ed Sheeran - Save myself


Гледна точка на Дерек

Събудих се заради най-невероятния, страстен, продължителен и, по дяволите, горещ мокър сън. Беше пълен с толкова адреналин, че цялото ми тяло все още е настръхнало. Ех, какво въображение само! Щом отворих очи и зърнах белия таван, който беше лишен от всякакво творчество, ми стана малко криво. Най-вече малкият ми приятел беше разочарован. Какви приключения премина през този сън, а сега няма кой да го погледне.

Изправих се набързо и влязох под душа, за да го зарадвам за двете минути, които му бяха нужни. Увих кърпата около кръста си и започнах да правя прическа на мократа си коса. Брей, че съм красив! Усмихнах се на себе си и си намигнах в огледалото. Готов съм да пленя Кристъл днес. Отвих кърпата и погледнах към мъжеството си.

- Днес, Дерек младши, ще вършиш велики дела!

Всъщност съм го измислил. Ще направя Кристъл толкова щастлива, че тя направо ще ме моли да я заведа в спалнята. Но за това ще ми трябва помощта на Хари.

Приключих сутрешната си тренировка в десет часа, а не както Хари каза - когато залязло слънцето. Чувствах се много свеж и го зърнах чак на обяд, докато нагризвах ябълката си и чаках Кристъл да се появи с пълна готовност. Физиономията му беше толкова кисела, че ако го изстискам от него ще изтече лимонен сок.

Седна до мен и ме поздрави с леко кимане. Трябва да го науча и той да има мокри сънища, съвсем различен ще е. Вече дори си представям с какво вълнение ми разказва за тях, двамата закусваме, водим един пълноценен разговор, и сме радостни от живота.

- Добър ден, горчилке.

- Дерек, може ли да не ме включваш в разговор със Стоун повече?

- Пречи ли ти да се изправиш срещу егото си?

Бам. Право в емоциите. Така си сви лицето, че приличаше на изцеден и много, много изветрял лимон.

- Пречи ми да си сдържам емоциите. Просто не ми е приятно да съм близо до него.

- Добре, горчилке, ще ви държа на разстояние. Като две бесни кучета.

Имитирах как двете ми ръце се сблъскват и лаят помежду си. Едната сграбчва другата, после се преобръщат и си ръмжат.

RedemptionWhere stories live. Discover now