Destiny's Child - Say my name (Alex & Sierra cover)
Niall Horan - Put a little love on me
Гледна точка на Хейдън
Измина някакво време, в което обмислях какво точно да направя, но така или иначе вече съм тук и няма връщане назад. Моментът на истината дойде. Странно е как точно когато човек стигне до целта си, към която е вървял дълго време, ненадейно се отдръпва. Не мога да го определя като страх, защото дори нямам какво да губя, но не мога да скрия от себе си, че в мен съществува някакво кълбо от притеснение.
Мира най-подмолно се беше измъкнала, сякаш с пристигането си в Обсег съм забравила за нейното съществуване. Открих я в залата, в която преподаваше Бил и не се поколебах да вляза и да ги прекъсна. Тя, от своя страна, когато ме видя, изгуби усмивката на лицето си. Погледът и бълваше хиляди обиди, които само ме подминаваха и дори не успяваха да се закачат за мен.
- Виждам, че си се настанила удобно, но имаме работа за вършене.
- С теб никъде няма да ходя. Каквото било, било.
- Определено ще дойдеш.
Приближих се, гледайки я авторитарно. Не съм и предполагала, че това може да я сплаши, но искам да разбере, че имам коз пред нея, който няма да иска да бъде издаден.
- Няма да стане. С нищо не можеш да ме накараш да дойда.
- А разказа ли на Бил за записа, който направи за него? Така де, той не те е потърсил, но пък ти поне му нап...
Мира се отдели от Бил за секунда и ме изгледа яростно. Преди да ме беше докоснала и избутала към вратата, сама се отправих натам.
Тресна вратата зад гърба си.
- Ако си мислиш, че ще ме изнудваш, кучка такав..
- Само не ме обиждай. Щом не държиш на думата си и бягаш, то ще покажа как се обясняваш в любов на Бил.
- Точно ти недей да говориш за държане на думата! Точно ти, която лъже и манипулира, и си мисли, че няма да попадне в собствената си клопка.
- Може да те излъгах, но този човек от отсрещната страна на вратата дори не му е неудобно да те гледа в очите и да отговаря на любовта ти, а всъщност даже не се опитва да направи нещо да я заслужи!
Това го изрекох на един дъх, без да влагам остра мисъл, но изкарах Мира жертвата в тяхната връзка. И преосмисляйки думите си смятам, че наистина е така. Мира е човек, който се нуждае от обич, колкото и нелепо да звучи да го казвам точно аз. Какъвто и човек да е поне влага чувства и се държи за тях, затова такива хора като нея заслужават да им се върне същото. Не мога да гарантирам, че Бил е един от тях. Това, което съм видяла от него, е желание за чукане, грубо отношение и абсолютно подценяване.
YOU ARE READING
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...