Timmy Trumpet - The Buzz
Гледна точка на Дерек
- Хайде да не готвим риба за вечеря , има предостатъчно храна!
- Трябва да се сервира риба веднъж седмично , Дерек , остави ме да мина най-сетне!
Независимо колко време се опитвам да убедя Беатрис , че е ненужно да се яде риба точно тази вечер , когато завързаният Фредерик е в склада с чушки в устата , тя ме избута. Нали уж никой не ходел в онзи склад! Но Хейдън няма да я има , когато мен ме хванат на мушка.
- Чакай , аз ще отида да взема риба!
- Няма да можеш сам , остави ме да си върша работата , Дерек!
- Ще успея , напоследък тренирам повече , ти ми казваш , че съм хилав ли?
Тя се засмя , когато и се ухилих пред лицето. Вътрешно горях от притеснение. Ако видят онова момче ще ме помислят за психопат. А дали да се правя , че не знам нищо?
- Чаровнико , ще ми помагаш или ще ме разсейваш?
Пухкавото и тяло се туткаше пред мен , а аз подскачах до нея и дори я щипнах по дупето , при което тя се изчерви. Би била много секси леля с тези меки бузки.
- Бри , чакай! Ти си жена , не бива да вдигаш тежко.
Тя извъртя очи поразено и не се спря и за миг. Остана ми само да застана пред вратата и да започна да прегръщам жената като подивяло животно.
- Дерек , на какви хапчета си?
Бурният и смях огласи коридора. Добре че не е някоя злобарка , защото щеше да ме е спипала досега.
- Лошо ми е , Бри.
След като ме избута за пореден път реших да се хвана за челото и да ми прималява. Облегнах се на рамото и и много скоро вече бършех пода , влачейки се сякаш не ме държи на едно място. Най-накрая и привлякох вниманието.
- Наистина , на какви хапчета си?
- Душа се!
Хълцах като кит , а тя се наведе и ме изгледа втрещено.
- Сестра! Някой да помогне!
Ставал съм за актьор значи. Още един талант към дългият списък.
Държах се за гърлото и се люшках като шамандура , отваряйки устата си широко. Стана ми малко жал какъв психически тормоз и причинявам , защото беше способна да легне до мен и да ме стиска за ръката , сякаш съм получил някой удар. Сдържа се да го направи все пак и започна да се търколи по коридора да потърси помощ. Когато се отдалечи писах на Хейдън веднага да си яви задника тук , защото скоро наистина трябва да гушна букета , че да продължат да ми вярват.
YOU ARE READING
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...