Chapter 67 -Menace in red

378 29 6
                                    

Rihanna - Love on the brain

Two feet - Lost the game

Two feet - Twisted


Гледна точка на Хейдън

След като първичната ми реакция да се впусна в обятията и на майка ми отмина, седнах на масата, придърпвайки стола на Мариса по-близо до моя. Сега е моментът да разбера всичко, каквото ме е мъчило досега, сега е моментът да почувствам онзи кураж, за който се надъхвам откакто баща ми почина. Не съм си представяла да срещна майка си при такива обстоятелства и много би ми се искало Винсент или пък пазачите му да не бяха сред нас, но той искаше да се убеди, че няма да кажа нищо против него, което би могло да разколебае майка ми. Та аз дори не знам дали имам такъв ефект върху нея вече, не знам дали съм нейната слабост...

Толкова напрежение се четеше между очите ни. В съзнанието ми изникваха всички убийства на мои близки от Винсент, в които тя явно е била съучастник.

- Бяло или червено вино, Хейд?

Хейд? Той няма право да ме нарича така. Мръсен кучи син. Помръднах некомфортно на стола си.

- Най-силното.

Наистина не знаех как да процедирам и за пръв път се замислях как да започна разговор със собствената си майка. Тя също видимо изпитваше затруднение и се вдигна от масата, приближавайки се до нас. На ръката си имаше пръстен, който не бях виждала. Не изглежда да познавах тази жена в този вид. И все пак когато ме погали по косата, почувствах топлина и нежност, която може да получиш само от майка си. Действителността, обаче, не ми позволи да се поддам на това да бъда под крилото и.

- Искам да знам всичко. Мисля, че имам това право.

Гледах само към нея, защото ме интересува само това, което тя ще ми каже. Долната и устна затрепери, сякаш знаеше, че каквото и да излезе от устата и, нямаше да звучи добре.

- Искам първо да чуя за теб. Добре ли си? Здрава ли си?

Майка ми беше от притеснителните жени. От жените, които се страхуват от насилие, открита битка, кръв. Тя не беше обучавана и се боеше, когато татко ми споделяше толкова неща за живота, а аз все още стигах до кръста му. С времето, обаче, осъзнах, че може и да избягва пряко да вижда жестокост, но непряко я причинява. Знае, че точно в тази ситуация нейното влияние е огромно и не забелязвам да изпитва страх от това.

RedemptionWhere stories live. Discover now