Disclosure - Help me lose my mind ( mazde remix)
Гледна точка на Хейдън
Този нещастник Бил нека не си мисли , че с голямата си физическа подготовка може да ме изплаши. Ако се държеше човешки и аз щях да се отнасям с него по този начин. Не ме интересува , като се замисля нека дори ме удари , и без това няма защо да крием ненавистта си един към друг. Не мога да разбера какъв му е проблема , но съм абсолютно сигурна , че Мира има нещо общо с тези негови нагласи , защото съм още по-сигурна , че тя го е повикала снощи. Сигурно са комбина и само търсят начин да настройват хората срещу всички.
Това желязно нещо на крака ми е като клещи и ми иде да се разсмея , мислейки си как би си отивало с бузата на Бил. Един удар с крака ще бъде доста ефикасен и може да му служи за успокоително.
Хари държеше китката ми и си мислеше , че присъствието му е от голямо значение от това да спре Бил.
- Няма да се държиш така с мен , скапана..
- Бил. Успокой се малко. Излез навън и се разходи в градината.
Тук има и градина? Да , броейки хората , които не ме харесват , не мисля , че изобщо ще стигна до вън в скоро време.
- Не ми давайте наставления. Аз искам уважение. И ти , Хари , ако не смяташ , че го заслужаваш , я остави да прави каквото си иска. Няма да подмитам никого.
- Тя ни уважава. Ще се научи.
- Тук нямаме допълнително време за ничии прищевки.
Говореха сякаш не бях там.
- Казах , че ще се научи. Хейдън , имаш пет минути почивка , след това ще се срещнем отново в залата за стрелба.
Просто кимнах и дръпнах ръката си рязко. Бил влезе вътре и ме изгледа , а аз събрах цялото си търпение.
- Може ли да се измия?
- ... треньоре.
Това е подигравка. Майната му на това копеле.
-Може ли да се измия , треньоре?
Той кимна , а аз не го погледнах повече , а излязох , запътвайки се към тоалетната в съседната врата.
- Достатъчно съм строг с нея , Бил , тези неща са ненужни.
- Проблемът е в нея.
- Не може човек да се промени просто така.
- Когато има зор ще може.
YOU ARE READING
Redemption
FanfictionЛесно е да убиеш, но е трудно да живееш след това. Лесно е да преследваш, но е трудно да спреш. Дори смелите стигат до разруха, когато бъдат показани най-слабите им страни. Загуба. Страх. Дързост. Надежда. Страст. Нов свят. Бъдещ свят, водещ до...