Chapter 53 - Marvel

751 75 20
                                    

Maroon 5 - She will be loved 

Jarryd James - Do you remember

Гледна точка на Хейдън

Трябва да бъда рационална. Емоционалната буря, която ме беше обзела, все още опитва да се разгръща в мен, но я потискам колкото мога. Истината е, че не знам на кого мога да се доверя. Круз Камаро се оказва, че ми е дядо, но съм нямала пряк досег с него през целия си живот и няма как да му кажа всичко, което ми минава през главата. Оказва се, че всичко, което ми се е случвало, е било свързано и с него, защото това е и неговото семейство, но просто се чувствам повече самотна, отколкото предпазена. За Хари няма какво да кажа, защото просто се чувствам предадена и не искам да контактувам с него. Всеки върши нещата в живота си според себе си. Хари се е страхувал от моята реакция, но не се е страхувал от факта, че прави раната по-дълбока като си мълчи. Неговото мълчание ме накара да изпусна шанса да извърша нещо, докато все още бях в Обсег. Какво се предполага, че трябва да стане сега? Обсег срещу Провидение? Хейдън срещу майка си? А какво се случва с Мариса?

Разбрах, че Мира се е представила за мен и това я е довело до тук. И смятам да я използвам. Дори и прашинките тук да ме задушават ще направя каквото е по силите ми, за да прекратя това съществуване и делене на две организации, създаване на йерархии, дискриминация на хората според уменията им да се бият, отнемане на животи, за да може едни да притежават повече от други.

Беше вечерно време и всички бяхме събрани в голямо помещение, където за разлика от Обсег, имаше музика. Стоях до дядо ми, а срещу мен беше Хари, с когото не си бях промълвила и дума от двадесет и четири часа. От другата ми страна стоеше Стоун, който човъркаше вечерята си и се вслушваше в думите на дядо ми за това какви трябва да са действията ни на този етап.

- Не разбирам защо Обсег искаха да ги нападнете като ви пращаха банки с моя кръв...

- Може би цялото това нещо е било нагласено, за да може да вкарат техен човек тук.

Това бяха думи на Стоун. Тази идея не е за отхвърляне, но е прекалено рисковано, защото Мира не знае никакви подробности за моя живот и беше разкрита за отрицателно време. Но пък от друга страна те не са предполагали, че ние ще бъдем тук, за да я разпознаем.

- Може би някой действа зад гърба на Винсент.

Гласът на Хари прозвуча заплашително и той се изкашля, стискайки чаша уиски.

RedemptionWhere stories live. Discover now