Chapter 44 - Judas kiss

2.2K 169 23
                                    

Omari T - Advent Chant

Гледна точка на Хейдън

Добротата на един човек не се познава по думите му. Защото обикновено на най-зложелателните мед им капе от устата.

За мен цялата история с това да бъдеш наистина добър човек , в пълния смисъл на думата, е доста пресилена. На някакъв етап все усещаш промяна, дърпаща те надолу, независимо дали е заради други хора или защото самият ти чувстваш нуждата да излезеш от еднообразието, дори и по този начин. И онези лоши, така наречени порочни мисли, не идват от лоши хора. Всичко се случва в последствие , защото никой не се ражда добър или лош. Някои биват недооценени, което ги разгневява, други биват подценени, което им дава шанс да докажат и затвърдят кои са, захвърляйки омаловажаването на някои хора точно там, откъдето са дошли.

Единствено не разбирам защо откровеността е така ненавиждана. През повечето пъти съм пряма без да гледам употребата на думите си, защото грубостта е една форма на вечен спомен. Не го искаш, но не го забравяш.

Ако едно нещо е изречено мило, със заобикалки, няма да се приеме на сериозно от един обикновен човек, дори можеш да получиш обида, че се изразяваш високомерно. Хората заслужават да ги третираш по начин, който ще бъде запомнен. Сами си го просят.

Та след като споделих уникалната си ситуация с Дерек и Кристъл, никой от тях не застана на страната на Хари, което беше очаквано. Прескачам цвиленето на Дерек, когато наричах Хари „страхливец" или нещо от сорта. Но дотам се свърши с недоволството му.

Не им казах за срещата ми с Бил, защото не искам да се провали преди да се е осъществило. Съжалявам, че трябваше да се стига дотам, но не съм намесвала Дерек, Бил си мисли, че аз съм го заснела.

- Насилието е последният път, към който Хари ще прибегне.

- В началото беше много войнствено настроен и това ми харесваше.

Помня как ме гледаше за първи път. Имаше адреналин, имаше желание да е над мен, да ми покаже , че той командва, наистина изглеждаше недосегаем. Явно само извън „Обсег" е такъв, защото тук не съм видяла нищо друго освен недомлъвки и криене. Не му приляга да се примирява и ме ядосва.

- В леглото също е войнствен, да знаеш.

- Дерек, неподходящ момент за шега.

RedemptionWhere stories live. Discover now