Chapter 22 - Savage

2.3K 170 49
                                    

Lil Wayne ft Bruno Mars - Mirror

Jack Savoretti - Fight til' the end 

Гледна точка на Дерек

Двете пички ме гледаха сякаш съм им изневерил и на двете. Какво толкова? Исках да разбера какво смятат да правят , защото така или иначе нямаше да ми кажат , особено навъсената медицинска сестричка.

Щях да ги залея с нови смешки , ако не бях видял насиненото лице на Хейдън. Дори и на тази оскъдна светлина подутината под окото и се отличаваше. Ето затова не искам да се бия , ще вземат да разрушат единственото хубаво , което имам.

- Боже , кажи , че не си ядосала Хари. Не , той не би те ударил от ярост.

Правех си заключения сам , но по-скоро исках да я подразня.

- Не ми споменавай този кретен. А ти защо си тук , Дерек?

Хейдън май му беше насъбрала. Ех , този недосегаем , един път една жена и на него да е бясна. Не може само да ги прелъстява и да очаква да си остане скрито покрито.

- Какво по дяволите правиш тук , глупако?!

Май и Хейдън имаше това предвид , но Кристъл го каза и за нея. Леле , тази уста щеше да е по-красива , ако просто се намира някъде по тялото ми.

- Дойдох да помогна , ще вършим ли някаква работа?

- Трябваше да си горе , идиот! Трябваше да покриеш Хейдън , сега ще си има проблеми!

- Айде , моля те , на Хари ще му мине , той не се сърди за дълго. Този път тя ще му диша в устата и готово.

От Кристъл само дето не излизаше пара. Евъх , каква нервна мома.

- Дерек , не е време за шеги. Работата е сериозна.

- Казах ти , че на този малоумник не може да му се доверяваме.

- Внимавай как ми говориш , чу ли?

Добавих от така често чуваната дрезгавост в гласа и взех от ръцете на Кристъл количество храна.

Между другото за малко да не успея да вляза , не стига че се хлъзнах по стълбите с тези чехли , които не знам защо сложих , а и на пода пред вратата имаше умрял плъх и върху гелосаната ми коса от тавана падна някаква слуз , която все още усещам. Какви жертви правя за тези момичета , а те няма даже и да ме питат как съм. Неблагодарна работа.

RedemptionWhere stories live. Discover now