W marcu dostałam nominację od @HoniaGno. Postanowiłam na nią nie odpowiadać, jednakże teraz uznałam, że to dobry pomysł. Może poznacie mnie trochę bliżej?
ODPOWIEDZI
1. Od kiedy jesteś na wattpad?Od lutego 2015 roku. Haha, pamiętam jak przerzuciłam się z blogspota na tą platformę. Tu jest o wiele wygodniej!
2. Jakiego zwrotu/słowa używasz najczęściej?
'Mamo!' Wstyd się przyznać, ale od dzieciństwa nic się nie zmienia.
3. Co Cię ostatnio najbardziej irytuje?
Myślę, że nieodpisywanie na moje wiadomości, ugh.
4. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Czas spędzony w przedszkolu, pierwsze przyjaźnie, miłości - tego nie da się zapomnieć!
5. Kto jest w Twoim życiu najważniejszy?
Jako osoba, która nałogowo słucha swojego ulubionego zespołu odpowiedziałabym - idole. Po zastanowieniu się muszę stwierdzić, że najważniejszą osobą w moim życiu to kobieta, która zawsze mnie wspierała - moja mama.
6. Czego oczekujesz od siebie?
Czyli 'Jaką osobą chciałabyś być?'. Z całą pewnością mniej leniwą. Nie chcę żyć czyjąś opinią i być wiecznie w czymś tą średnią.
7. Czym jest dla ciebie wolność?
Wakacjami. Myślą, że jak wstaniesz następnego dnia to nie musisz zasuwać do szkoły, żeby użerać się z nauczycielami.
8. Chętnie pomagasz ludziom w potrzebie?
Tak, bezwarunkowo.
9. Jaką czynność wykonujesz zaraz po przebudzeniu się?
Zawsze sprawdzam social media - zawsze.
10. Pociąg vs. Autobus?
Jako, że należę do tej grupy osób, która codziennie o 7.15 musi tłuc się na autobus odpowiem - pociąg.
NOMINOWANI
Nie mam pomysłu, kogo mogę nominować, więc wszystkie osoby czytające to proszone są o odpowiedzenie na następujące pytania (to nie groźba, ale fajnie Was bliżej poznać).PYTANIA
1. W jaki sposób znalazłeś/aś się na Wattpadzie?2. Twój największy atut.
3. Jakie kraje udało ci się odwiedzić?
4. Jesteś osobą, która nie przejmuje się opinią innych, czy wręcz na odwrót?
5. Kto jest twoim autorytetem?
6. Łatwo ulegasz wpływom otoczenia, czy zawsze masz swoje zdanie?
7. Jesteś zamkniętą osobą czy towarzyską?
8. Top 3 miasta do odwiedzenia/zwiedzenia.
9. Ostatnia żenująca sytuacja, jaka Cię spotkała (pośmiejmy się razem, bo sama należę do osób, które często coś odwalają).
Dziękuję za nominację!
CZYTASZ
Football > Harry ✏
FanfictionCo się stanie, gdy pewna siebie dziewczyna będzie chciała pokazać kapitanowi drużyny, na co ją stać? 》》》》》》》》《《《《《《《《 #9 w Fanfiction [11.01.2016] okładka: Karolajna9301 {Kopiowanie oraz wykorzystywanie moich opowiadań bez mojej zgody jest niezgodn...