Už zbývají jen dva dny do stěhování. ...Do krabic dávám plyšáky.. Jee tenhle jsem dostala od tety.. A joo vlastně vždyť já jsem se s ni ani nerozloučila?!!! Klesla jsem na zem obličej si dala do dlaní. Tetu jsem měla hrozně ráda. Byla to takova moje kamarádka. ...Vstala jsem a šla si udělat čokoládu. Sešla jsem dolů do kuchyně a rozhlížela se kde je kávovar.
" Sakra,tati kde je kávovar?!!" Zeptala jsem se naštvane jsem.
" Už je zabalenej tamhle v ty krabici"
"Bože!!" Řeklajsem a šla zpátky nahoru. V tom mě ale napadlo že bych se mohla zeptat na tetu...
" Tati ani jsem se nerozloučila s tetou Suzy."
"Zlatíčko ale ona je přece v Seattlu, stejně by nemohla přijet" řekl táta a já smutně pokračovala zpátky do pokoje.
Tak ji napíšu aspoň na facebook. Otevřela jsem notebook a napsala ji :
Ahooj teto, ani jsem se s tebou ne rozloučila, za dva dny už odjíždíme do toho po*sranyho Norska.. Tak se s tebou loučím aspoň takhle... mám tě mooc ráda :* pozdravuj strejdu a Roxinu... pa pa
Odpověd mi přišla téměř okamžitě.
Proboha zlato !! Já na to úplně zapomněla !!! Nebooj růžičkoo nebude to tak zlýý.. Achjoooo strašně mě mrzí že se nemůžeme rozloučit.... Vyřidim to oboum.. Roxince budeš moc chybět. Taky pozdravuj Vaše a pamatuj že všechno zlé je pro něco dobré !
Ach bože. . Povzdechla jsem si a začala balit další věci.
Už bylo 11 hodin večer. Všechno nepotrebne jsem měla v krabicích. Seděla jsem na posteli a prohlížela si staré fotky s tetou a z dovolených. Ty sem potom zařadila do alba které jsem dostala od Zoey na rozloučenou. Najednou dole někdo zazvonil !! Kdo to ?? Ahaa pizza... když už nemáme ani tu mikrovlnku... Najednou jsem ale uslyšela hlasy... Vstala jsem z postele a otevřela dveře od pokoje. Šla jsem dolů po schodech a najednou uslyšela ten známý pisklavý hlas. Rozběhla jsem se dolů a uviděla tetu !!
"Tetičkoo !!!" Zajásela jsem a skočila ji do náruče.
" kde se tu bereš vždyť máš být v Seattlu !!"
" Noo ale moje růžička je důležitější než všechno tam doma ne ?" řekla s úsměvem.
" Sedla jsem na první letadlo a přijela za tebou."
"Děkuju , děkuju mooc" sedli jsme si ke stolu a kolem nás bylo snad milión krabic.
" Kde je strejda ??"
" Ježíš počkej! !" Řekla zděšeně a běžela (na těch 20 centimetrovejch podpatcích to vypadalo dost komicky) ke dveřím. Otevřela je a strejda vešel s obrovskou krabicí.
" Promiň Jamiee já ti zavřela" omlouvala se mu teta a pomalu zavřela a vzala mu tu krabici a šla ke mě.
" Taak opatrně to je pro tebee" Řekla a podala mi krabici. Vzala jsem krabici a položila jí na zem. Otevřela jí a začala brečet! ! Po dvou měsících radostí. Z krabice na mě koukali zářivě světle modré očíčka! Vytáhla jsem z krabice malou chlupatou šedou kuličku. Privinula jsem si to na prsa.
" Jmenuje se Blue ale přejmenuj si ho jak chceš. Je to čistokrevný Husky! " zvedla jsem hlavu.
"Suzyy děkuju děkuju mooc. Tohle je ten nejlepší dárek! !" Řekla jsem položila ho na zem a obejmula tetu. Hladila mě po zádech a říkala že to bude dobrý.
Potom jsem obejmula strejdu a taky mu poděkovala. Seděla jsem tetě na kline a hladila Teddyho. Ano pojmenovala jsem jo Teddy. Potom jsme šli ke mě nahoru. Teta mi pomohla zařadit fotky a zabalit nějaký věci. Potom už museli odjet. .
" Annii prosím vem mi kabelku do kufru, ještě se rozloučim s vašima. "
Přikývla jsem, vzala kabelku a šourala se k autu. Otevřela jsem kufr, upustila kabelku a začala jsem ječet! " OMG OMG OMGGG !!!!!!" ječela jsem a vytahla z kufru obřího plyšového medvěda! ! Skákala jsem před autem a křičela. Teta se smála a šla ke mně.
"upustila jsi mi kabelku ." Zkonstatovala se smíchem, sebrala jí a obejmula mě.
" Tak aspoň mas dvě věci ze kterých můžeš mít radost. " polibila mě na tvář, potom strejda. Rozloučili jsme se a oni odjeli zpátky na letiště. Šla jsem k sobě do pokoje a medvídka posadila na postel. Rozhlížela jsem se po pokoji a hledala Teddyho. Ležel v jedné z krabic. Usmála jsem se opatrně ho vyndala a přemýšlela z čeho mu udělám pelíšek. ... vytahla jsem ze skříně chlupatou mikinu smotala jí a položila do něj teddíka. Krabice jsem uhledně srovmala ke stěně a zbylé věci jsem vyrovnala na stůl. Umyla jsem se a šla si lehnout. Už jsem usínala, když najednou něco knouralo u postele. Otočila jsem se a uviděla Teddyho jak sedi u postele a chce nahoru.
"No pooojď" zvedla jsem ho a položila ho na polštář vedle mě. Hladila jsem ho a spolu jsme usli.
ČTEŠ
Bílá nevinnost
FanfictionZ Maiami do Norska, z horka do zimy, ze šťěstí do smutku, to je můj příběh a můj život. Když už se všechno zdá krásný tak se to pokazí, všechno. V mém životě není ale věc které bych litovala i když jsem už udělala spostu chyb. Až na jednu které budu...