Vzpomínky na minulost ...

44 3 3
                                    

Ten večer,  jsme šli  s našima k nim na večeři. Udělali nějakou  specialitu, a protoze to bylo vážně Dobrý tak si mamka  rovnou řekla  o recept.

Dneska jedem do města nakupovat. Je to jedno z těch  větších  měst  v okolí . nechápu  proč jsme nemohli bydlet tady.. Vím  že  byl mamky sen, mit velkej barák někde na severu kde bude sníh a zima. Ona nikdy nebyla typ člověka,  který  by šel obdělávat svojí  zahrádku  a potom se těšit  tim co vytvořila. V Miami nikdy  sama nepracovala na naší  zahradě,  to většinou  dělala sousedka, kterou to hrozně bavilo.
Koupili jsme hodně  jídla a výzdobu  na vánoce. Já  jsem si koupila spoustu světýlek do pokoje a asi milion rámečků, pak taky nějaký věci  pro Teddyho a teplý oblečení  pro nás  všechny.  Já jsem si hlavne koupila boty bez podpatku. Tu nohu jsem měla  pořád  nateklou ale už  ne tolik jako včera.Ale to  nejdůležitější  je že  táta  koupil novou wifi a mě sim kartu která tu má  signál. Domu jsme přijeli  kolem třetí  odpoledne. Já  jsem  hned zprovoznila wifi a šla  na facebook. Mela jsem 10 upozornění  a dvě  zprávy. . Po tejdnu jsem čekala víc.. Napsala mi Zoey a jeden kámoš  ze školy. Oboum jsem odpověděla a zapla si skype a vytočila Zoey. Zvedla to okamžite.
*Já
#Zoey

#"Ahooj Zlatoo tak co ?? Jak přežívas ?? A co vaši? ? Tak povídej  honeem"
*"Počkej  počkej. ..........."

Řekla  jsem a od vyprávěla všechno  co se za tu  dobu stalo a nevynechala jsem ani to jak jsem to  nandala tomu klukovi na lodi. Potom  mi Zoey řekla  všechno,  co se dělo  tam. Asi bych mela byt ráda,  že  si zvykla ale Já měla čim  dál  tim horší  náladu.. Zoey si zvykla až moc rychle  a já  zjistila, že  mě vůbec  nepotřebuje a že  ji tam vůbec  nechybím. Po asi hodině  hovoru  už  jsem  ji moc neposlochala jenom si zdobila pokoj tema světýlkama a Teddy se mi pořád  pletl pod nohy..

#"Tyy  Annie ?? Pamatuješ  si na toho youtubera co mu pomáhal Pew die pie ?? Sam Dear ??"
*"Joop pamatuju" (Respektive na něj nejde zapomenout.. Byly jsme se Zoey na takový  akci kterou Pew die pie pořádal a vzal na ni i začínajícího youtubera Sama. Zoey do něj  byla blázen,  Já  spis  do Pew die pie, ale i tak se mi hodně  líbil. Potom nám  přijal  žádost  o přátelství  na fb a já  mu napsala. Odepsal mi jednou pak už  ne. Ten den mu ale napsala i Zoey a myslela si že  to nevím.  Oni si psali dál  a mě to tajila.. Když  jsem  viděla  ji přes  rameno jaky slohovky si pisou, tak jsem byla totalne naštváná. Doma jsem snědla  snad všechnu čokoládu,co doma byla a pro brečela jsem celej zbytek dne. Potom jsem na to časem  přestala myslet,ale věděla  jsem  že si pisou. Nakonec  jsem to uplne vytěsnila z hlavy ale v nitru jsem na něj  prostě  nezapomněla uplně. A když  mi ho ted připomněla  tak jsem  zase pocítila  tu starou  zlost a bohužel i závist.
#"Noo tak jsme si celou tu dobu od prázdnin  psali ........"
*"Upřímné Zoey  Já  to vím.."
#"Aha..Nooo to je jedno prostě  jsme se ted dali dohromady  !!! Chápeš  to ??!! Já  chodim se Samem! ! To je neuvěřitelný ! On je tak....."
Vůbec  jsem neposlouchala co potom říka a když to do pověděla tak jsem řekla  přeju vam  to a zavěsila. Znovu se spustila ta vlna slz a bolesti, závisti, ne potřebnosti, zlosti,  smutku, sebe lítosti... Brečela jsem a brečela dokud nezazvonil zvonek. Rodiče  se šli  seznámit  se sousedama a tak nikdo jinej kromě  me nemohl jit otevřít. Sešla  jsem dolů a otevřela. Stál tam Peter.

"Ahooj co potřebuješ? ?" Vypravila jsem ze sebe s plným nosem. Ani jsem se neupravila a musela jsem mit uplně rudý oci. Hned si toho všimnul..
"Nechceš  si promluvit ??" Zeptal se a já  přikývla  a vedla ho nahoru. Sedli jsme si na postel a já mu znovu řekla,  co se stalo a už  jsem se nebránila  slzám. Ležela jsem Peterovi na kline a on mě nezne hladil po vlasech a tváři  a pečlivě mě poslouchal a ani jednou mě nepřerušil....
"Petere víš, když  já  jsem  ho milovala a ona mi ho vzala a ja ji vůbec  nechybím !! Nikomu nechybím! ! Nikdo ani nepostřehl  že  jsem  odjela! ! Vis jako to boli ?!! Strašné moc! !připadám si tak zbytečná!!"
"Ann to neříkej,  nejsi zbytečná! ! Znám  tě jen pár  dni, ale i tak jsem si jisty že tohle si nezasloužíš. Jsi hodná, krasná, okouzlující a někdy  se chováš  namysleně ale v žádným případe nejsi zbytečná!!To ona by měla přemýšlet nad tim, co řìká!! Věr mi,ona ti za to nestojí. " "
To mi ještě  nikdo neřekl...Jenže pochop,  já  ted  už  nemám  nikoho..."  "A co já???"Zeptal se téměř  ublíženě ale pořád  se tvářil  vážně. "Ty jsi jedinej.."  "To zas mě  nikdo nikdy neřekl. .."  To me vykolejilo. "J-jakto ??"  "Protože ..... To je jedno nechci seo tom bavit jo ??" Bylo mi lito že  se mi  nechce s věřit,ale respektovala jsem to.Zbytek dne jsme strávili  sledováním filmů ....

Bílá nevinnostKde žijí příběhy. Začni objevovat