Když jsme se konečně malinko uklidnili, došlo mi že je ted nejlepší čas na to,aby mi odpověděl na všechno.
"Jacobe ? Možná bys mi měl něco říct. .."
Sklopil zrak a sednul si na mou postel a začal mluvit. Sedla jsem si na zem k posteli , chytla ho za ruku a poslouchala.
"Viš Annie... Já nechtěl odejít. . Vázne nechtěl ale nemohl jsem zůstat.... Když se stalo to tam u jezera ,došlo mi, že by stačilo aby ti uklouzla noha a utopipa by ses. Nebo že půjdeš lesem a napadne tě vlk a zemřeš. Nebo se opaříš a umřeš. A tyhle myšlenky mě doháněly pořád a pořád. Jen smrt.. něco a umřeš. Prostě jsem byl totalně v prdeli. Začal jsem zase myslet na tu nehodu a zase se mi vrátily všechny ty starý pocity a.... Těžko to pochopíš... musela by jsi to zažit.... Je to tak hrozně... Ničivý. Nevim jak jinak to popsat... Prostě.... Já jsem musel odjet... Byl jsem na Novým Zélandu. .. No je to daleko já vim, ale mám tam Kamaráda a jeho rodiče tam mají hotel a tak jsem tam pracoval a za to jsem tam mohl bydlet. Pořád jsem si říkal že k tobě přestanu cítit to co cítím když se dlouho neuvidíme ale..... Každý den ať jsem se snažil sebevíc jsem zkrátka musel myslet na tebe.... Doprdele nikdy bych netušil že tohle ještě někomu řeknu. .. No a zkrátka mi došlo... že tě miluju a že to asi jen tak nepřejde.... A tak jsem tu.. Ani nevíš jak moc jsem se o tebe bál a jak jsi mi chyběla. A tak moc jsem doufal že na mě nezapomeneš...." Zkoncil a dlouho bylo ticho. Musela jsem jeho monolog vstřebat. Na Novém Zélandu? ? Tak daleko.... To proc odjel jsem.. Nevím. Budu se to snažit pochopit ale má pravdu v tom že pokud to nezažiju tak to bude těžký pochopit. No ale na jednu stranu jsem zase byla dost. Rozčarovaná ? Když říkal jak na mě taky myslel.. takže odpověď na mou nejčastější nevyslovenou otázku zní ano... A to je to proc jsem mu odpustila.
"Jacobe ??"
"Ano??"
"Už nikdy neodejdeš viď že ne ??
"Ne.. Už nikdy. Slibuju" Řekl a objal mě. Pak jsme si lehli a já usla v jeho náručí. Klidně,bez výčitek, milovaná... Dobrou noc...
ČTEŠ
Bílá nevinnost
FanficZ Maiami do Norska, z horka do zimy, ze šťěstí do smutku, to je můj příběh a můj život. Když už se všechno zdá krásný tak se to pokazí, všechno. V mém životě není ale věc které bych litovala i když jsem už udělala spostu chyb. Až na jednu které budu...