Zapomenout nejde..

37 3 3
                                    

Seděla jsem na zemi a pozorovala jak v krbu šlehaji oranžové,rudé, červené,zlaté ..plameny. Bezstarostně si tam plapolály a ja opet vzpomínala... Vzpomínám jak jsem u Zoey spala skoro každý den a ona u me vždycky ve středu měla a pizzu a cookies a v sobotu jsme měli "čtenářskej kroužek", kterej bavil jenom jí. Taky vždycky v neděli jsme se koupali o půl noci v moři a sledovali kluky který měli párty kousek od Zoey. Dokonce jsme si je i rozdělili. Já měla svalnatyho blonďaka a Zoey takovej hodně exotickej typ. Měl Hnědý vlasy a byl na můj vkus až moc opalenej.... A takovejhle "rituálů" jsme měli nesčetně...Taky naprosto vždycky když měl nějakou akci pew die pie tak jsme se pilně zúčastnily.Ale teď je to pryč a já nevím jestli mam být ráda. .Před odjezdem bych ani nezaváhala ale teď ?? A až teď si uvědomuju o kolik kluků jsem kvůli ni přišla,protože jsem věděla, že bych ji tím ublížila. A přesně to,co jsem ty roky dělala tak ona v jeden moment dokázala obrátit na ruby..Vlastně, já to už ani nemám komu říct.. Peterovi, už jsem toho spoustu řekla, ale něco je přece jenom až moc osobní a nechci ho tim otravovat. A potom mi už vlastně nikdo nezbil. Rodičům to taky fakt říkat nebudu. Z Přemýšlení mě vytrhlo cinknuti telefonu. Otevřela jsem messenger a uviděla zprávu od Zoey.
Byla to nějaká fotka.. Byla jsem odjakživa zvědavá takže i teď jsem to otevřela. Ale to jsem dělat neměla.. Byla to fotka z Párty ,kterou pořádali ti kluci. A ONA SE TAM LIBÁ S TIM MIM !!!
Pod tim byl popisek
"Dobře líbá Anniee musíš přijet !! A jmenuje se Jimmy :* a říkal že si pěkná ♥".
Tak to bylo moc!! Vzedmula se ve mě vlna vzteku tak že jsem mobil vzala a hodila s nim o protější zeď! Ozvala se mega rána a mobil spadl někam na zem. Je mi to jedno. Už s ní nechci mít nic společnyho. Uslyšela jsem dupot na schodech. " Ann ?!! Co se tu děje? ?" Řekla vyděšeně máma. "Nic promiň" řekla jsem a ona radši odešla. Poslední dobou si zvykla že se s nima moc nebavim.

2 dny poté

Vzala jsem si nově koupený brusle, oblikla se a dala si sluchátka. Pustila jsem si písničky na plný pecky a šla. Na jezeře byla jen mala vrstva sněhu. Naštěstí, už mě ta noha nebolela takže jsem bruslit mohla. Peter byl na brigádě,takže jsem se ani neměla s kym bavit. Bruslila jsem tak půl hodiny než jsem uslyšela hlasy. Byly to typické hlasy dvou divek. To jsem poznala jednoduše, protože ze staré školy tyhle hlasy znám až moc dobře.
"Pane bože doufám že  babča  zas neudělá to hnusný  tučný  maso !! Nebo tu hnusnou rybu!! Já  to pak musim dávat  Chichi a ta potom zvrací! "
"Ještě že Peterův táta vaří  normálně!! Já  bejt tebou Vii , tak se asi zblázním. Ty ses tu každej víkend u tý megery ! To bych asi nedala !!!"
"Však  Já  toho už  mám  taky dost, řeknu mámě že se o tu starou rachejtly uz starat nebudu!"
"Aspoň  mi nebudeš  koukat  na Petera "
"A Joo! ! Noo možná  to vydržím. . Pane bože  Etyy ale on je tak sladkej !!"
"Heleee je Můj !!! Já  s nim chodim !! A  jo sladkej je a to ani nevíš jakej je v posteli a jak libá a jak mi každý  den říka jak mě  má  rád. ."
"Hejj !! Nech toho  jo !!!"
Mezi tim co se bavili Já  se strnule schovávala za velkým kamenem který  vyčníval z vody (ledu). To co řekla  (asi Etty) tak mě naprosto odrovnalo. Ona s nim spala a chodí  s ním ??!!!! O čem se bavili dál  mě nezajímalo. Krčila  jsem se aby mě neviděli...  když už  mi začínaly  mrznout nohy a ty holky pořád bruslily tak jsem po kraji viděla  jít Petera. Vii a Etyy si ho všimly  hned. Okamžitě zamířili k němu. Opatrně jsem se nahnula abych na ně viděla. Peter políbil Etyy a obejmul ji. Potom Se obuly a Peter šel s Etyy, a Vii šla  sama na druhou stranu.  Já  se cela promrzlá a stále ještě konsternovaná vyškrábala na nohy, přezula se a šla  domů. Převlíkla jsem se a zavolala učiteli. Nevzali mě  totiž  do zdejší školy a proto mi táta  zařídil  nějakýho domácího  učitele.  Musela jsem mu zavolat ještě  dneska : "Dobrý  den, tady Ann Fidgeraldová. Táta říkal že  mě  máte učit."
"Ano,ano, Já  jsem  pan Fitz. Z tvým tátou  už  jsem  se domlouval.  Můžeme začít od pondělí vyhovuje ?? "
"Dobře,  budu vás  čekat. . Od osmi ??"
"Raději  až  od devíti, nestíhal  bych tam dojet "
"Fajn. Na shledanou."
"Nashlee"

Zbytek dne jsem si prohlížela staré  fotky.. S rodinou, Zoey, tetou, babičkou, Andreasem..... Ty nejhezčí  jsem potom nalepila na zeď. Vypadalo to vážně hezky. Doprostřed  jsem dala fotku na které jsme úplné všichni  dohromady. Byla to ta nejlepší  rodinna akce. Teta slavila 40 narozeniny a pozvala i Zoey. Taky jsme  se tam se Zoey poprvé  dost opily. Mamka s tátou  byli opili ještě  víc takže  to  ani nevěděli... V tom někdo  zaklepal na dveře.
"Dále "
"Ann nechceš  se s nama koukat na scary movie??"
"Noo.. tak jo.."
Na scary movie jsme koukali vždycky když  to dávali.  Je to táty  nejoblíbenější  film a vždycky  se při  nem hrozne zasmějem.....A jestli si říkáte proč neřeším Petera tak je to tak, že se snažím dělat i ty nejcetsi blbosti jen abych  na něj nemyslela.Abych nemyslela na to, že jediny člověk, kterého tu mám, mě zradil..

Bílá nevinnostKde žijí příběhy. Začni objevovat