Seděla jsem na sněhu, na Peterovym místě a pozorovala hvězdné nebe. Přemýšlela jsem jestli ty hvězdy také žiji, nebo jestli na nich někdo žije a Proživa třeba to samé jako já. Nebo jestli někdo na světě si teď taky musí vybrat mezi někým na kom mu záleží.. George nebo Peter ?? Peter tu byl dřív a zažila jsem s ním o hodně, hodně víc ale peter pro mě zas za tak malou chvíli Udělal o hodně víc... A kdo je lepší? Nebo na koho se můžu víc spolehnout ? Peter. ..... je Peter... Asi bych se vůbec nerozmyšlela kdyby tu nebyla Ester a jeho táta. Vždyť co když se prostě s Ester nebude moct rozejít ?? Já zůstanu zas sama... A George ma tisíce fanynek, co mi zaručuje to že já budu poslední?? Nic..... Ale co vím je že s Georgem musím jet za Jackovou milenkou! Chci ji vidět a říct ji jaky Jack byl.. A musíme ji dát ten dopis a peníze. Ale musím to říct Peterovi. To snad pochopí... Slezla jsem ze skály a po kraji toho velkého jezera. Když jsem došla k Peterovi bylo něco kolem půl desátý. Zazvonila jsem a čekala. Za chvilku přišel otevřít jeho táta. .
"Dobrý den, mohla bych na chvilku mluvit s Peterem ??"
"Ted?? Spí "
"Aha... No tak mu vyřiďte že s ním potřebuju mluvit."
"Tati ?? Kdo to je ??" Zavolal Peter.
"Ach bože tak pojď dál ale jen na chvíli"
"Děkuju" skoro jsem odsekla uražena že mě k Peterovi nechtěl pustit. Šla jsem do obýváku a uviděla Petera v kuchyni.
"Ahoj..." Potichu jsem ho pozdravila.
"Co potřebuješ ??" Zeptal se chladným hlasem a ani mě nepozdravil, takhle jsem ho vážně neznala..
"Potřebuju s tebou mluvit.. O samotě"
"Hmm pojď nahoru ale jsem unavenej""Petere víš. ... Tohle je hrozně složitý.. To s Georgem by se nestalo kdyby tu nebyla Ester!! Vždyť já přece nemůžu čekat než ty přijedeš když vím že se tam někde líbaš .. a nejen to, s Ester !! Pane bože vždyť ty nevíš jaky to je... Ani se nemůžeme pořádně stykat protože to máme zakázaný! A George je milej a tak..... Petere já tě pořád miluju ale už jsem zkrátka bezradná!.."
"Včera to nevypadalo že mě miluješ. ."
"Petere !!!!! O to tu nejde zkus mě pochopit !!!"
"A co mam chápat? ? Že spíš s nějakým šamponkem??!"
" Já jsem s nim nespala !!!!! A neurážej ho !!!"
"Jasně. .... To mi chceš říct že spolu nic nemáte?!"
"Jo přesně tak !! Ale na rozdíl od tebe na mě neřval když jsem mu řekla o tobě !!"."On o mě věděl? !"
"Jo !!"
"Víš co tak si za nim běž když je lepší než já! !"
" Petere kde se to v tobě bere ... On neni lepší... Ale když myslíš tak já jdu !!"
Řekla jsem zoufale a běžela domu . Tohle jsem nečekala. . Myslela jsem že to třeba pochopí nebo že bude třeba naštvanej to jo ale ne že až takhle... Byl tak chladnej ... Došla jsem domů a hned šla do vany. Potřebovala jsem to ze sebe dostat. Tu zlost, smutek, lásku, beznaděj. .... Snažila jsem se přijít na něco jak to vyřešit ale pořád mě nic nenapadalo... A existuje vůbec nějaký řešení ?? Asi ne... Potom jsem si lehla do postele a rozhodla se že napíšu knížku.. Jak se bude jmenovat ?? Třeba. .Život a jeho strasti, nebo třeba Uvězněná v Norsku. . Nebo problémy všude kam se podívám. Nebo.... Já nevim... Bílá nevinnost!! To je ono. .. Začala jsem psát. Postupně od doby kdy jsme se odstěhovali. Tahle knížka mi teď hrozne pomohla . Byl to dokonalý únik z tehle reality. Všechno jsem tam do detailu popsala a bylo mi mnohem líp.. Zkončila jsem se psaním až pozdě v noci. Musím uznat že to neni tak jednoduchý napsat něco, ale když je to takovej můj životopis tak je to jednodušší.
Ráno zase přišel učitel. Tentokrát jsem se ale 'těšila' protože mě něco napadlo..
" Pane učiteli ??"
"Ano ??"
"Co by jste dělal, kdyby jste si musel vybrat mezi dvouma lidma které byste miloval ??"
"Noo to je těžké.. Záleží na tom jací by byli"
"Noo prostě třeba dvě ženy které by jste opravdu moc miloval ale ta jedna by byla vdaná. Ale tu byste chtěl asi víc "
" Ann to je opravdu těžké. Musel bych být v té situaci , ale asi pokud by byla vdaná tak bych si vybral tu svobodnou ale opravdu je těžké to takhle říct. ..Proč ??"
"Nevim jen tak mě to napadlo..." Takže George. .....
ČTEŠ
Bílá nevinnost
FanficZ Maiami do Norska, z horka do zimy, ze šťěstí do smutku, to je můj příběh a můj život. Když už se všechno zdá krásný tak se to pokazí, všechno. V mém životě není ale věc které bych litovala i když jsem už udělala spostu chyb. Až na jednu které budu...