O týden později
S rodičema jsem se už tak nějak udobřila. Respektive slibila, že už se to nikdy nestane a musela jsem uklízet, vařit atd. S Peterem jsem si psala ale neviděli jsme se. Radši.. Dneska zase přijde učitel.. To je tak nudný! ! Učí me většinu věcí co už jsme brali a to co je nový, tak je taak hrozně nezabavny !! Čekala jsem dole když se ozval telefon. Vzala jsem to . Nečekala jsem že bude volat zrovna Zoey."Ano ??"
"Ach Ann konečně jsem tě zastihla když seš doma ! Proč si na mě byla naštvaná ? Stalo se něco ?? A proč sis zrušila Facebook a na skypu mi taky neodpovídáš ! Proč ?? Vždyť si mi slibovala jak si budem psaát a volat každej den !"
"Zoey !! Ty to nechápeš !! Víš co si mi před lety slíbila ??"
"Ne.. Slibovaly jsme si toho spoustu !"
"Slíbilas mi, že nebudeme nic mít s klukama který se líbí nám oboum! Chápeš ?! A že si nebudeme lhát !! Obojí si porušila !"
"Co ?? Tobě se líbil Sam ??!"
"Jo líbil Zoey a ty jsi si s nim psala a nic si mi neřekla !! A teď mi řekneš, že spolu chodíte !! Ano vadí mi to a víc než to !!A pak ten 'můj blonďak'. Líbala si se snim a co sis jako myslela. Ani nevíš jak si ted připadám !! Jsem sama, úplně sama !! Už se tady v tom bílim vězení bavim s mym psem a padesátiletym chlapem !! A tobě pořád nedochází co jsi udělala špatně !!" Už jsem na ní křičela , protože jsem byla naštvaná, zoufalá a bezradná zároveň...
"Ann to myslíš vážně ?? To ti celou dobu vadí ?? Sam zničil naše přátelství ??A jeden blbej flirt?? Tak jestli ti to pomůže tak už jsme se rozešli, protože jsem ho omrzela!! Ale to tebe určitě nezajímá, protože myslíš jen sama na sebe, ty mi taky chybíš a i když si tu užívám víc než ty tak vidím jak jsou všichni falešní !! A ty nejsi jediná na zeměkouli která se cítí sama !! A ty máš aspoň fungující rodinu, protože naši se rozváděj !!!" Slyšela jsem jak brečí a přímo viděla jak sedí na podlaze a pevně třímá telefon v ruce a tou druhou zuřivě gestikuluje. Nevěděla jsem co na to mám říct a tak jsem zbaběle zavěsila. Neměla jsem už prostě co říct.... Protože jsem pochopila,co jsem pro ní znamenala a co pro ní znamenal Sam.......
Odpoledne
Po těch nudných čtyřech hodinách s učitelem jsem pořád nedokázala myslet na nic jiného než na Zoey... Připadalo mi,že za to můžu já, i když ona mi udělala to samé !! A já jí taky lžu o vztahu s Peterem... Ale nemám na to s ní mluvit znovu.. Protože ale pocit viny byl silnější tak jsem jí napsala jednoslovnou zprávu .. : Promiň.......
Nevím jestli se mi ulevilo protože jsem zatím nevěděla jestli si to přečetla a jestli mi odpustí. Pokud ano tak mi hned zavolá. Začínala jsem být nervozní.. Většinou odpovídala hned nebo max po dvou hodinách, ale ted už bylo pomalu po čtyřech a ona pořád nic... Najednou se ozval telefon ! Rychle jsem vyskočila a běžela k telefonu.
"Zoey promiň promiň moc mě to mrzí !!"
"Háloo Ann jsi to ty ?"
"Paní Scottová ?? "
"Ano.. Víš Ann ... Zoey... " Nedořekla to a rozbrečela se...
"Co je se Zoey ??"
"Měla těžkou autonehodu... Ve vysoké rychlosti sjela z dálnice do moře....Zoey.... Moc mě to mrzí..."
"Proboha to ne..ne to není možné !!"
"Je Ann... Pohřeb bude příští tyden aby si mohla přijet..."
"Přijedu......" Řekla jsem, pustila telefon a sjela zády po zdi.... Slzy mi tekly proudem a hlavou mi probíhaly vzpomínky...Absolutně jsem ztratila pojem o čase a protože bolest v mojím srdci byla tak velká, potřebovala jsem jí vyventilovat ven !! Všechno ve mě vřelo.. Láska, přátelství, bolest, smutek, vina, pocit že na mě všechno padá !! Doplazila jsem se tedy do kuchyně, vzala tátovi všechen chlast co tam má a pila..... a pila a pila.............
Ahoj :) Omlouvám se že tahle čast plus pár... Dobře asi víc než pár. . dalších bude ponurá a smutná ale dochází mi nápady.. Doufám že se vám to ale i tak bude líbit .
ČTEŠ
Bílá nevinnost
FanfictionZ Maiami do Norska, z horka do zimy, ze šťěstí do smutku, to je můj příběh a můj život. Když už se všechno zdá krásný tak se to pokazí, všechno. V mém životě není ale věc které bych litovala i když jsem už udělala spostu chyb. Až na jednu které budu...