Když jsem v 5 hodin odchazela od Jacka, myslela jsem si ,že mi tenhle den už snad nic a nikdo zkazit nemůže.. Spletla jsem se... Hned jak jsem dorazila domu tak jsem zamířila do koupelny. Osprchovala jsem se(zase), a šla si vybrat oblečení. Vybrala jsem si krátké černé šaty s perličkama a kamínkama s uplně odhalenými zády. K tomu černé lodičky. Potom jsem se nalíčila a učesala. Byla jsem docela spokojena s tim jak vypadam. Tyhle šaty jsem před rokem dostala od tety ale na sobě jsem je ještě neměla. Sešla jsem dolů a viděla jak si táta zavazuje kravatu ale nejde mu to. Usmála jsem se a šla mu pomoc.
"Ukáž, tohle prostrčit tímhle ne z té druhé strany"
"Jo jasně. " S rodičema už jsem se docela usmířila. Nevím proč, ale ted mi už zkrátka nevadí být tady a sama. Pochopila jsem, že Zoey neni pravá kamarádka a nikdo jiny si na mě taky nevzpomněl. Zkrátka.. Všichni kterým jsem věřila tak byli jiní...
Stáli jsme před jejich vilou a já měla chuť vzít nohy na ramena a utíkat někam pryč. ... Bála jsem se vejít nebo jen udělat krok vpřed. Pomyšlení na to že budu muset zase trávit čas s tou namyšlenou Etyyy a nesmět se Petera ani dotknou mě ničilo. Táta mi zmáčknul ruku,protože věděl co se děje. Řekla jsem mu to ve chvíli když přišel do mého pokoje a já brečela a třísla s hrníčkem o zem. Řekla jsem mu všechno úplně od začátku(Až na to Peterovo tajemství, to jsem trochu upravila) a proto taky vždycky když volá Zoey(ano pořád si myslí, že nic neudělala špatně) tak to vezme on a řekne, že nejsem doma nebo tak něco. Před mámou to ale pořád tajíme. Nechci aby to věděla. Nepochopila by to...
Vešli jsme dovnitř a zavanula tu typická vůně vánoc. Svlékli jsme se a šli do obýváku. Peterův 'táta' už nás vítal a zval nás ať se posadíme a co chceme atd...
Posadili jsme se a už zde byli nějaký lidi.
"Dobrý večer, já jsem Anastazia Davisnová, těší mě" řekla asi třicetidevíti letá žena s černýma vlasama a obříma silikonama který měla v uplejch bílejch šatech. Dala bych snad všechno za to,že je to máma Ester. Potom se nám představil i její tata a ještě nějakej chlap. Na všechny jsem se mile vynuceně usmála. Když jsme se všichni posadili tak z vrchního patra už šli Ester a Peter. Po otevřela jsem pusu a jenom koukala.. Táta vypadal stejně překvapeně jako já. Měla na sobě dlouhé červené šaty s výstřihem pomalu až na břiše. V ruce nesla nějakou kočku a peter jí držel za zadek. Když si všiml mě tak se usmál ale jenom tak aby si toho nikdo nevšiml a pustil ji. Zase se seznámila s našima a na mě se ani nepodivala. Posadili se přímo na proti mě. Teprve ted jsem si všimla ze to není normální kočka ale kotě geparda nebo něčeho takového.Hmm chudák to zvíře... Jo bylo vidět že maj peníze. Všichni si vzajemne povídali a já se jen usmívala a dělala že je poslouchám. Nenapadně jsem sledovala Ester a Petera. Opravdu vypadali jako dokonalý páreček. Najednou jsem ale zaslechla rozhovor mezi Peterovym otcem Ester matkou a mojí mámou.
" Noo ona Ester Petera vždycky hrozně milovala a ani si nedokážete představit jak byla šťastná když s ní Peter začal chodit"
"To chápu, jsou spolu tak sladcí." Nemohla jsem uvěřit že tohle řekla moje máma!
"On Peter taky Ester miloval na první pohled vid Petere?!"
"Joo přesně tak tati"
"Aaaaa když už jsme u té lasky ty někoho máš Ann ??" Zeptala Anastazia.
"Ehm ne nemam. ."
"A líbí se ti někdo??" Zeptala se sladce Ester. Vůbec jsem z toho neměla dobrej pocit..
"Jo jo líbí" odpověděla jsem a nehodlala to dal rozvádět.
"A kdo ??" Ptala se dál.
"Do toho ti nic není, promiň"
"Jasně já to chápu, hlavně když to nebude Peter viď lásko (dala peterovi pusu) "
"Jo.. " řekl a soucitně se na mě podíval, ale já věděla,že by mi toho chtěl spoustu říct ale boji se. Ani se nedivim jeho táta je vážně dost autoritivni typ...
Po večeři která byla fakt luxusní a dobrá,tak jsme si šli dát dárky. Čekala jsem že všechno rozbalíme najednou ale tady to funguje jinak. ..Každej rozbaloval zvlášť... Tudíž moje noční můra i dřív v rodině... Nejdřív rozbaloval ten chlap, pak Peterův táta kterej dostal věci typu kravata, oblek, notebook atd... Potom Ester táta, u kterého to bylo podobně. Poté Ester máma. Ta dostala Oblečení, I- Phone, hodinky a další. , potom moji rodiče. Já jsem mámě dala krásný černý lodičky a novej vaflovač. Tátovi jsem dala jeho oblíbené víno a sadu na opravu takovejch těch domácích věcí. Potom rozbalovala Ester. Dostala :Šperky, šaty, tepláky, triko, I-Phone, prádlo od viktoria secret( všem to hned ukazovala, naštěstí ne na sobě), parfém, Líčení, I-pad a kabelku. Peter dostal notebook, oblečení a od Ester boxerky a obrovskou fotku s nimi. Nakonec jsem přišla já! ! Byla jsem nervózní. .
Prvně jsem dostala nějaký oblečení, knížky, oblečky pro Teddyho, kosmetiku a nakonec jsem dostala dárek evidentne od mámy - Hodiny s fotkami mě a Zoey. Zarazila jsem se... nevěděla jsem co říct a tak jsem se zmohla jen na Díky mami.. když jsem skončila, oddechla jsem si a pořád musela koukat na ty hodiny...
"Ann ještě vlastně abych nezapomněla, tuhle podprsenku měla dostat Ester ale mylem jsem vzala menší. Chtěla jsem jí dát moji neteři ale tobě by určitě byla ne ?? Zkus si jí." Ty vole co si sakra myslí? !! Že mám malý prsa nebo co ?! Má potřebu mě tady ztrapňovat ?!!
"Uhh tak dobře, kde bych si ji mohla zkusit? ?"
"Pojď ukážu ti koupelnu!" Řekl okamžite Peter a kupodivu nikdo nic nenamítal.
"Dobře, ale zaveď jí radši až do té svojí, tady v te mam věci. " řekl Peteruv táta. Peter přikývl a vedl mě nahoru. Naštěstí byla koupelna až zkrs jeden pokoj takže nikdo neviděl, že Peter jde do koupelny se mnou. Nenamahal se s mluvením a rovnou mě políbil.
"Lásko, chyběla si mi, promiň za Ester a za všechny. ." Řekl rychle a než jsem stihla zareagovat tak mě zase začal líbat. Bylo mi všechno jedno, jedine co mě ohromilo bylo to jak mě oslovil....Lásko.....Nechala jsem se dal unášet jeho polibkem a vůni a jeho doteky na mých holých zádech.. Najednou ale přestal jako by mu něco problesklo.
"Musíme jít honem zkus si to." Pořád v koupelně stál a koukal na mě . zkusila jsem si rychle podprsenku a i mě byla trochu mala. Peter mi ale řekl že si ji mam radši nechat pokud to dál nechci rozebírat. Poslechla jsem a šli jsme zpátky k nim dolu....Ester si to ale nenechala líbit. ...
ČTEŠ
Bílá nevinnost
FanfictionZ Maiami do Norska, z horka do zimy, ze šťěstí do smutku, to je můj příběh a můj život. Když už se všechno zdá krásný tak se to pokazí, všechno. V mém životě není ale věc které bych litovala i když jsem už udělala spostu chyb. Až na jednu které budu...