Asi za hodinu mi přišla zpráva. Okamžite jsem se vrhla k mobilu. Otevřela jsem zprávu a.... Strnula jsem. Přišla mi fotka jak se tam George vali po nějaký holce !!!!! Teda do obličeje mu vidět nebylo ale myslim že to byl George. Odpověď přišla náhle :
Ahoj tady fanynka Union J, Fiona. Podle toho že tě tu má George uloženou jako Láska, tak si myslim že jsi Ann ta jeho holka která byla na jeho koncertu, takže abych ti řekla proč ti pisu, tk proto že on se trochu opil a ted jak jsem vyfotila se tu vali po mojí kamarádce Carolině.
Když jsem to dočetla zůstala jsem sedět jako opařená.. On mě podvádí ??!!!
Ten večer jsem si s tou holkou ještě asi 2 hodiny psala. Říkala jak spolu musíme bejt sladký a jak George obdivuje a závidí mi... Bylo mi zle,v noci jsem pak brečela a ráno jsem asi hodinu zakrývala rudý oči a černý kruhy pod nima. Chtěla jsem Georgovi okamžitě zavolat ale nevěděla jsem jestli už je střízlivej.
Do školy jsem dorazila jako tělo bez duše. Sedla jsem si a hlavu položila do dlaní.
"Ann jsi v pořádku ??" Zeptal se Jacob. Vůbec jsem si ho nevšimla..
"Ano, teda ne.. Já nevím. .." Koktala jsem
"Chceš o tom mluvit ??" Zeptal se mě a ja mu chtěla říct že ano ale nevěděla jsem co bych mu vlastně mela říct... Ale každopádně jsem potřebovala aby byl ted někdo se mnou protoze jinak bych si začala vymeješlet hrůzostrašný scénáře co George děla.
"Nechceš jit po škole k nám?? Já nechci byt sama..." řekla jsem opatrně.
"Rád " odpověděl prostě a začala hodina.
"Tvoji rodiče nejsou doma??" Zeptal se Jacob když jsme vešli do mého domu.
"Ne jsou v práci. "
"A kde pracujou ??"
"Mamka je knihovnice a ve volnym čase fotografka a táta je stavbyvedoucí. Proto jsme se přestěhovali, přeložili ho sem a protože je to tady mnohem líp placeny tak to vzal. Chceš napít ??" Zeptala jsem se nakonec.
"Jo prosim"
"Colu, džus, čaj, kafe ??"
"Kafe" tak jsem nám udělala moje milovaný caffe latte. Vzali jsme si to nahoru a posadili se ke kamnům.
"Máte to tu Hezký..... Panebože, no ahoooooj kdopak jsii ?? No ano maleej" říkal a u toho po něm skákal Tedy. Jak ja miluju když má kluk rád zvířata! Byli tak roztomilý... George tedyho nikdy neřešil vždycky akorát brblal že s nim musim jít ven..
"Jmenuje se Tedy"
"To je krásný jméno" rozplýval se ... potom se začal procházet po mem pokoji. Ani mi to nevadilo. Opět, jako každý se zastavil u fotek na zdi.
"Sluší vám to" řekl a letmo se dotkl me fotky s Georgem.
"Tohle je tvá kamarádka??" Pokračoval dál. Já jenom přikývla. Spokojil se s tím a šel dál. Posadil se na postel a prohlížel si knížky co ležely na stolku. Uplně jsem na ně zapomněla.
"Taky ráda čteš ??"
"Ne ani ne, tyhle mám od te kamarádky z ty fotky."
"A proč ti dává knížky když nerada čteš ?? " zeptal se nevině..
"No... to je složitý. .."
"Hmmm... co to je za papírek ?? Nejsem mrtvá,unesli mě, jsem ve finsku, Prosím zachraň mě....Hledej jméno Bill Jeson ... v Helsinkách, Prosím pomoc.... Ty si píšeš zašifrovaný vzkazy ??"
Zůstala jsem jako omamená.
"Řekni to ještě jednou.."
"Pardon ja tě nechtěl urazit.. Jen jsem se ptal co to j...."
"Jo jo to je jedno ten text řekni znovu !"
Zopakoval to a mě se zastavil dech.. To není možné !! Bože Bože. ...
"Jacobe asi bys měl něco vědět. ... ten vzkaz.. Já ho nepsala..." a začala jsem mu vyprávět co se stalo se Zoey.
"No ty vole" vypravil ze sebe nakonec. Kdyby to nebylo tak vážné tak bych se i zasmála.
"Jacobe chápeš že je to už tak dlouho !!! A já to měla celou tu dobu na očích a nevšimla jsem si toho !! Proboha co se s ni stalo ??! Co když už je mrtva ?!"
Jacob jen seděl vedle mě a potom si mě lehce přivinul k sobě do náruče a hladil mě po vlasech. Neuvěřitelně mě to uklidňovalo...Večer když odešel Jacob, jsem se rozhodla zavolat Georgovi abych alespoň něco vyřešilo. Vytočila jsem jeho číslo a čekala. Po čtvrtém zazvonění jsem už to chtěla vypnout ale on to zvednul. Totalně jsem znervozněla.
"Haloo ?? Georgi ??"
"Ann ?? Co potřebuješ ??"
"To si dělaš prdel ?? Ty se mě uplně normálne zeptáš co potřebuješ ??"
"A co bych měl říct ??"
"Třeba mi můžeš vysvětlit co se včera večer stalo !!"
"Nooo vždyť jsem ti psal, byl jsem na tom setkání s fanoušky. .."
"A jako nepil jsi jooo ??"
"Trošku ale nechápu na co pořád narážíš!"
"Jo tak ty nechápeš !!!A co Carolina ??"
"Co ??! Jakto viš ??"
"Takže je to pravda !!!"
"Co všechno viš ??"
"Uplně všechno !! Třeba to že jsi tam s ni byl..."
"To ti řekla Fiona co ??!"
"A i kdyby ?? Co se na tom změní ?! Podvedl jsi mě !!"
"No boože tak jsem se s ní vyspal no . Je to děvka, lezla tam po mně a hnusná zrovna nebyla tak jsem si to s ní prostě rozdal ale nic jiného v tom nebylo. A když s tebou se věcné nevidím tak i já mám svoje potřeby! "
A zavěsila jsem. Tohle bylo už vážně moc. Podvedl mě... Vždyť musel počítat s tím že nebudeme pořád spolu.. Rozhodla jsem se jít za rodičema.
"Tati kde je mamka ??"
"Jela nakoupit, zítra má přijet strejda Harris s tetou Olivii."
"Vážně ?? A na jak dlouho ??"
"Asi na dva dny, oni jsou v Norsku na dovolené tak je napadlo že nás navštíví"
"Hmm..... A tati mužu se tě na něco zeptat ??"
"Jasně"
"Podvedl jsi někdy mámu ??" Až teď konečně vzhledl od mobilu.
"Jak tě to napadlo ?? Samozřejmě že ne."
"A co bys dělal kdyby tě mamka podvedla ??"
"Zlato proč se na tohle ptáš ?? Já nevím podle toho jak."
"Třeba kdyby se v opilosti s někým vyspala."
"Nevím asi bych se to snažil vyřešit. Ale asi bych se s ni hned nerozvadel, malej úlet se může stát každému. Ale jak tě tohle napadlo ??"
"To je jedno díky. .." Zvedla jsem se a šla ještě vyvenčit Teddyho. Už byl dost velkej takže jsem se nebála že by se mi něco stalo. Venku jsem přemýšlela o tom,co mi táta řekl o Zoey a o Jacobovi...
Šla jsem až k Jezeru a sedla si ke kraji. Led tam momentalně nebyl a tak se i Teddy napil. Seděla jsem a házela kamínky do vody, když jsem najednou uslyšela kroky. Otočila jsem se a uviděla Petera !! Došel ke mně a mlčky si sedl. Koukala jsem na něj a nevěděla co říct. Už dlouho že jsme se neviděli. ... vlastně od doby co jsem si 'vybrala' George...
"Ahoj.... Co tu děláš tak pozdě ??" Zeptal se opatrně.
"Venčim Teddyho, ty ??"
"Šel jsem se projít. " Řekl a hladil Teddyho. Najednou jsem začala cítit jak moc mi chyběl...
"Pořád máš toho hezouna ??" Zeptal se a znělo to smutně.
"Hmm.... mám.... Akorát... To teď moc neklape..."
"Aha....."
"A co Ester ??" Zeptala jsem se zase já.
" No.... Je těhotná..." Řekl s takovým klidem, přitom já zůstala bez dechu. Těhotná ?? Jak může být těhotná ?! Vždyť kolik ji je ?? Zalila mě vlna závisti. .. Nevím proč, když mám už někoho jiného ale Peter byl prostě první. ... Skoro ve všem..
"Aha... Necháte si to ??"
"To Dítě neni moje.... Ale jo necháme si ho."
"Cože ??" Vykřikla jsem, aniž bych se stihla zarazit.
"No... Byla na party a pak přišla s tim že je těhotná. . Já se s ní totálně pohádal a řekl že už dál nemůžu. A tak se to dozvěděl táta a ten mě seřval a zase vyhrožoval. .Já jsem se nechtěl dát ale.... Když...Jednou jsem přijel domu a tam šťastně seděla Mirren, ta nevlastní sestra a oči ji uplně zářili jak tam s otcem bavila. Od doby co jsem ji posledně viděl tak hrozně vyrostla. Už to nebyla ta malá Mir ale skoro dospělá slečna. A když mě uviděla skočila mi kolem krku a rozbrečela se. A on tam stál a koukal tim vitězoslavným, vědoucím pohledem kdy věděl, že na ní nedám dopustit. A tak jsem se musel jít Ester omluvit a.... " už uplně zuřil. " a.... dokonce jí prosit aby se mnou zase chodila!!! Bylo to tak ponižující!! A samozřejmě že mě hned vzala zpátky.... No a tak se musim smířit s tim že ve 20 'táta'...."
ČTEŠ
Bílá nevinnost
FanficZ Maiami do Norska, z horka do zimy, ze šťěstí do smutku, to je můj příběh a můj život. Když už se všechno zdá krásný tak se to pokazí, všechno. V mém životě není ale věc které bych litovala i když jsem už udělala spostu chyb. Až na jednu které budu...