Přišel ten den. Ten den na který čeká každá slečna, žena, dívka.... Divala jsem se na sebe do zrcadla a připadala si nadherně. Vlasy seplé v drdolu šaty až na zem.. Kamarádky za mnou se smějí a upravují si stejné, růžové šaty. Jacob ve vedlejší místnosti. Rodiče a znamí na zahradě. Venku nadherně svíti slunce a je nádherných 29ºC. Konecně se cítím zase jako doma. V Americe. Norsko miluju ale America je prostě America.
Konečně je to tu. Jsem hrozně nervózní ale hrozně šťastná. Jak by taky ne. Stojím v bílých šatech,zavěšená do tátova rámě, a přede mnou ulička a na konci Jacob. Usmívá se a vypadá úžasně. Nedokážu ani tenhle okamžik popsat. Jdu k oltáři za mužem kterého tak moc miluju. Kolem mě jsou lidé které mám tak moc ráda..
A jsem jeho. Ann Montgomery. Slyšíte jak nádherně to zní ?? Nyní focení a pak hostina a večírek. Všechno je jak má být. Konečně. Konečně šťastný konec. Nebo vlastně začátek?. Ano konec té neštastné Ann začátek nové šťastné Ann Montgomery. A ještě něco byste měli vědět. Jacob našel mé dopisy. Nevěděla jsem to do doby kdy mě vzal na ostrůvek. Tam byly všechny dopisy privevněné na stromech a pod nimi odpovědi. Chápete ?? On odpověděl na všechny mé otázky. Na všech sto dopisů! Bylo to úžasné.... A už máme dům. Tady v Americe. Do Norska jezdíme pravidelně za rodiči a tak ale bydlíme tady. A muj bože! Celá! Celá naše ložnice je misto normální malby, pokrytá fotkami. Jacob našel všechny mé stare fotky i z dětství a pokryl jimi zdi. Bydlíme tam zatím jen pár týdnů a všechny fotky jsem zatím ne prohlédla. Jo a abych nezapomněla. Rodiče se usmířili. A přijde mi že jsou teď šťastnější než dřív. No a taky sestra se vrátila a vídáme se teď skoro každý týden. Jsou z nás po letech zase nejlepší kamarádky. A pokud vás zajímá jak to dopadlo se Zoey tak to už je horší. .. Když jsme se přistěhovali tak jsem za ni byla abych zjistila jak na tom je...No.. špatně... hůř než špatně. Našla jsem ji polonahou na plaži jak si to tam už chtěla rozdat s nějakým klukem. Byla opilá a myslím že i zhulená. Přivítala mě slovy : "Ty ?? Už jsem doufala že tě nikdy neuvidim"
Nebyt Jacoba asi bych to nezvládla. Potom vás může ještě zajímat co Se stalo s Georgem a Cecílií. Upřímně .... Co by to bylo za konec kdybyste všechno věděli. To si zkrátka musíte domyslet :) A jak to bylo dál se mnou ?? No to se ještě uvidí. Možná že se to někdy dovíte ♥Tak zazvonil zvonec a..... Je tu konec ♥♥
A je to tady. Poslední část. I když kdo ví třeba budu pokračovat ♥ Doufám že se vám příběh aspoň trošku líbil a vy co jste to dočetli az jsem tak vám gratuluju protože čist moje výlevy srdce asi nebylo jednoduchý :D No a to je asi všechno. A tem co nemají rádi šťastný konec se omlouvám ale já štaste konce miluju , protože proč by jinak existovali příběhy ,když ne proto, abychom mohli prožit to co se nám normálně nestane ??
(Ps. Doufám že vám video jde spustit , pokud ne tak si na yt nejděte Madilyn Bailey wedding )♥♥
ČTEŠ
Bílá nevinnost
FanfikceZ Maiami do Norska, z horka do zimy, ze šťěstí do smutku, to je můj příběh a můj život. Když už se všechno zdá krásný tak se to pokazí, všechno. V mém životě není ale věc které bych litovala i když jsem už udělala spostu chyb. Až na jednu které budu...