11. bölüm part\2
Yazıldığı tarih: 2017
Yazıldığı yer: İSTANBUL
Yazıldığı süre: 2 SAAT
Evet sevgili okurlarım! 11. Bölümün ikinci yarısı da geldi. Bu kitabı yazarken nasıl rahatladığımı ve mutlu olduğumu anlatamam. Uzunca bir süredir bölüm yayınlamıyorum. Size bahane bulmayı istemem tabiki. Ancak ben de bir öğrenciyim ve kritik günlerim oluyor. Hedeflerim büyük ve sürem az. Bu yüzden kitabıma pek vakit ayıramıyorum. Ancak yaz tatili geldi! Artık buralarda sık sık bulunabilirim. Ve ikinci ve üçüncü kitap müjdesi verebilirim. Ukdeyi yazmak tam anlamıyla mükemmel bir duygu. Bu kitapda o kadar gizem var ki bunu dikkatli okuyan okuyucularım anlayabilir. Diğer kitaplarım ise şuan taslağı hazır ancak ukde gibi anlamı güzel bir isim arıyorum. İkinci ve üçüncü kitabım birbirlerinden çok farklılar. Biri süprizlerle doluyken diğeri ukdeye benzerlik gösteriyor.
Sizlere şunu çok rahat söyleyebilirim. Bu üç kitabımda tamamlandığında çıkan sonuçlar herkeste kalıcı etki bırakacak. Ve çok konuşulacak. Sabırla üç kitabımında sonunu bekleyin. Ve beklerken de bana desteklerinizi esirgemeyin.
Genç adam çalıştığı evin önüne geldiğinde arabayı durdurdu. Gözlerini kapatıp başını koltuğa yasladı bir süre , içi dolu doluydu yine.
"İyi ki üzmüşler seni! İyi ki acıtmışlar canını! Sen bunları sonuna kadar hakediyorsun! Belanı bulmuşsun.!"
"Be-n bu olanları haketmedim”
Dün yaşananları düşünüyordu, ve o sinir bozucu kızın ağlamalarını. Ağır mı konuşmuştu bilmiyordu , ama gereken neyse onu yapmıştı buna emindi . onun o kibirli bakışları ve yukarıdan bakarak konuşmaları aklına geldi. Sinirle nefesini dışarı verdi , tam pişman olacakken haklı olduğunu hatırlıyor vazgeçiyordu böyle düşünmekten . gözlerini açıp başını yasladığı koltuktan kaldırdı. Oturuşunu dikleştirip elleriyle direksiyonu kavradı ve kaşlarını çatıp bir süre düşündü. Bundan sonra ne olursa olsun herkese gereken cevabı verecekti. Kovulmak umurunda dahi değildi. Zaten bu işi istemiyordu , ve sırf biraz fazla para alacağım diye yeni yetme bir çocuğun laflarıyla ezilemezdi.
Ellerini direksiyondan çekip kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Temiz havayı derince içine çekti bu semt biraz yokuşta olduğu için sabah serinliği hala vardı , arabanın açık olan kapısını kapatıp bahçe kapısına doğru ilerlemeye başladı. Bahçeden geçerek evin kapısına ulaştı ve zili çaldı. Beklerken de gözleri bahçede dolandı bir süre sağ tarafında ve biraz uzakta dalına salıncak yapılmış bir ağaç gördü. Evde küçük çocuk mu vardı acaba ? ama semih beyin sadece bir kızı vardı o da sürekli okula bıraktığı o manyak kızdı.
Kapının hala açılmadığını farkettiğinde tekrar zili çaldı. Bir iki dakika beklemenin ardından kapı açılmıştı. Kapıyı açan evdeki görevli kadındı . adını da bilmiyordu ki ne diyecekti. Kimi çağırın diyecekti. Velet? Küçük patron? Evin kızı? Daha neler .
“gaye hanım hazır oğlum şimdi geliyor.” Onun susmasına karşın beklediği cevabı kadın o sormadan söylemişti. Ve evet. Gaye. O kızın adı buydu.
Kapının biraz daha açılmasından sonra tekerlekli sandalyede ve durgun bakışlarıyla gaye hanım gelmişti. Genç adam yana çekilip geçmesine izin verdi , ve o geçerken yüzüne yerleştirdiği ifadeyi gören cihan sinirlendi. Gaye ise boş boş bakıyordu sadece genç adam bunu tam göremsede gaye şuan onun varlığını bile umursamıyordu. Bakışları ise duydu yoksunu ve boştu. O bahçe çıkışına ilerlerken cihanda çatık kaşlarla peşinden ilerliyordu. Arabanın yanına geldiğinde cihan işi gereği uzanıp kapıyı açtı daha sonra arkasını dönerek sandalyesinde oturan ve hala aynı bakışlarla etrafa bakan kıza doğru ilerledi. Kibirinden suratıma bakmıyor diye düşündü genç adam , bakarsa bu sefillik gözlerine zarar verirdi belkide. Sinirle kızı kucağına aldı. Genç kızın çığlığıyla bakışlarını aniden onun yüzüne çevirmişti. Genç kız ise gözleri kapalı kolunu tutuyordu.Çok sert aldığından canını acıtmıştı gayenin, onu hızla kucağına alırken genç kızın hazırlıksız yakalanmasından dolayı eli sandalyenin koluna çarpmıştı ve o da çığlığına engel olamamıştı. Cihan bir an yaptığının farkına vardı. Sinirinden dolayı kıza zarar vermişti. Ve bu kız zaten yardıma muhtaçken o daha da zorlamıştı onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKDE
RandomCihan & gaye Cihangir & Zeynep Cihat & Sevgi Berat & Firuze Selim & Canan