ARA VERİYORUM!

1.8K 47 11
                                    

Bu kitabı neredeyse dört yıldır yazıyorum. Bazen uzun aralar veriyorum bazen de çok sık bölüm atıyorum. Bu yıl bu kitabı bitirmeyi amaçlamıştım. Ama öyle olmadı. Olamayacakta. Bu yıl üniversite sınavına hazırladığım için ara ara bölüm atıyordum. Bi sınav geçsin tüm yaz kitap yazacağım demiştim. Öyle olmadı. Bu sene üniversite sınavından gayet güzel bir puan aldım. Tam da istediğim yer tutuyor demiştim, ama daha büyük bir sorunum çıktı. Bu sene üniversiteye gidemeyeceğim. Ama tercih yapıp kayıt yaptıracağım. Dondurup seneye başlayacağım. Bunların asıl nedeni ise bir yılımı harcamam gerektiği. Bunda iki üç ay önce hastaneye gitmiştim. Pek bişey anlamamışlardı. Sonra araştırma hastanesine gittim sonuçlar da tam beklediğim gibiydi. Ani davranışlarım, bi anda değişen duygular filan. Arada kalbimin sıkışması ağrılar, yorgunluk, stres. Hepsinin nedeni tümörmüş. Kötü huylu değilmiş ama aldırmam da şart. Ameliyat olsam en az dört ay sargılı yatacağım. Olmasam ileride sorun çıkacak. Bende önceden halletmek istedim. Bu yüzden bu senemi hastanede harcayacağım. Ne o çok istediğim okula bu sene başlayabilirim ne de bu kitabı devam ettirebilirim. Üzgünüm. Sanırım bir yıllık bir ara veriyorum. Buradan edindiğim bir sürü arkadaş var. Ve onların hem benim hem de kitabım için verdikleri desteği unutmam mümkün değil. Kendinize iyi bakın. Kitabıma da.

UKDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin