Eram in gradina din spatele casei, stateam intinsa pe iarba verde si admiram cativa nori care se derulau in fata ochilor mei ca un film. Rare ori mai observam cate o forma sau figura. Aproape s-a sfarsit vacanta de primavara si habar nu am cum va fii din nou la scoala.
Tata: Ce faci aici?
Eu: Nimic. Admiram natura.
Tata: Sa vii in casa, colegul meu de la servici va sosi incurand.
Eu!: Bine. -ridicandu-ma-Imi sterg pantalonii de mizeria luata de pe jos si intru in casa. Urc la mine in camera si ma pun pe pat, gandindu-ma la aceasta seara. Ce ar trebuii sa fac la 'intalnirea' asta a tatei? Mai degraba, ce ar trebui sa port in seara asta? E prima data cand colegii lui vin la cina si habar nu am in ce ar trebuii sa ma imbrac. Nu vreau sa par nici o aroganta scoasa din revista dar nici o fata fara gusturi. Decid sa-mi fac un dus si sa-mi aleg apoi tinuta. Iau cateva prosoape si intru in baie, dand drumul apei.
Scot din dulap trei rochii diferite si le pun pe pat. Le compar pe toate si pana la urma o aleg pe cea din mijloc. Era o rochie neagra, cu maneca lunga dar din dantela transparenta, putin deasupra genunchilor. O imbrac incet, imi iau niste pantofi de aceiasi culoare si imi ondulez parul la varfuri. Aud usa de la intrare si cateva voci masculine conversand asa ca decid si eu sa cobor. Pasesc usor pe scari, tinandu-ma de balustrada si privind in jos.
Tata: Ea e fiica mea. El e colegul meu, Richard iar el e fiul lui, David.
Eu: Buna seara. Eu sunt Maya Brown, incantata. -dand mana cu cei doi barbati din livingul meu-
David: David Parker. -privindu-ma senzual pe sub genele sale lungi-Ochii mei se atintisera asupra lui. Parul brunet, ochii albastrii ca marea si pectoralii care se observau destul de usor prin camasa sa alba il faceau un tip atragator. Ramansesem blocata spre privirea sa minunata. Parca baiatul asta cu ochi de cristal e un hipnotizator: cum te priveste in ochi te lasa muta.
Tata: Maya, haide. Ce tot faci?!
Eu: Ăăă...scuze,scuze.-incerc sa imi scuz actiunea precedenta-Tata ii conduce pe musafirii nostrii in living, asezandu-ne toti la masa. Ingrid, bucatareasa si menajera noastra, aduce aperitivele pe masa, plecand in bucatarie.
Tata: Edith de ce nu a venit?
Richard: Are o prezentare de moda la Milano. A plecat acum o ora cu avionul. Dar...sotia ta?
Tata: Eu si Carolline am divortat acum 1 an.
Richard: Si Maya a ramas in custodia ta sau vine doar in vacante si weekend-uri?
Tata: Maya e majora, are aproape 20 de ani. Sta aici in Loss Angeles cu mine, asta a fost decizia ei.
David: De ce l-ai ales pe tatal tau? Parca fetele erau mai apropiate de mama decat de tata...
Eu: Mama s-a recasatorit cu un barbat de 29 de ani. Nu vroiam sa locuiesc cu o persoana care s-a casatorit cu un barbat mai tanar, care ar fii putut sa-i fie frate sau chiar copilul ei.
Richard: Ai o fiica foarte inteligenta, Mark. De asemenea e foarte frumoasa!
Tat!: Da, e chiar foarte cuminte de cand a aflat de micile-mari probleme ale ei.
David: Ce probleme?!
Richard: David... Nu fii asa nepoliticos si nici curios.
Eu: Stati linistit, nu ma deranjeaza intrebarea lui.
Tata: Maya a aflat acum 2 ani ca are o problema din cauza nervilor. Se stresa prea tare cand eu si mama ei ne certam, de aceea ne-am despartit. Niciunul din noi nu vroia sa-i facem rau. Oricum, problemele Mayei asimilate din cauza noastra nu erau singurul motiv care ne-a facut sa divortam.
Richard: Sa lasam deoparte subiectele negative. Maya, esti la facultate?
Eu: Da, sunt in al doilea an la facultatea la drept.
Tata: David, tu esti la facultate?
David: Oh, nu. Am terminat acum un an.
Ingrid: Domnisoara Maya, v-a sunat Oly. A spus ca trebuie sa vorbeasca neaparat cu dumneavoastra, e ceva urgent.
Eu: Te rog spune-i ca nu pot acum, vorbim noi mai tarziu.
Richard: Iubitul? -surazand-
Eu: Oh, nu. Oly e cea mai buna prietena a mea, nicidecum iubitul.
Tata: De ce te-a sunat oare?
Eu: Parca nu ai cunoaste-o pe Olivia. Probabil s-a plictisit.Ingrid a adus urmatorul fel de mancare, iar noi am mancat conversand pe subiecte banale. Cina noastra s-a incheiat la o ora tarzie, aproape de miezul noptii. Dupa ce musafirii nostri au plecat i-am trimis un mesaj Oliviei in care ii explicam de ce nu i-am raspuns. Stiu ca nu e treaza insa maine dimineata se va trezi furioasa pe mine fiindca nu am mai sunat-o si cand va vedea mesajul o sa inteleaga. Le spun tuturor "noapte buna" si urc sus mai mult adormita decat treaza. Ma dezbrac repede de rochia care a fost impresionant de comoda si trag pe mine niste pijamale la nimereala. Imi fac un coc dezordonat in varful capului si sting lumina, bagandu-ma in pat, imediat adormind.
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Romance" - De ce nu ai plecat până acum? - Fiindcă în braţele tale am găsit ce căutam chiar dacă am ajuns acolo din obligație."