Eu: David, nuuu....
David: Ce nu? -razand-
Eu: Stai cuminte si nu mai arunca apa pe mine. Nu vezi ca eu acum ma bronzez?
David: Lasa bronzu' si hai in apa. Maine plecam si tu nu ai intrat deloc in mare.
Eu: Da' nu vreau, e prea rece.
David: 'E prea rece'. -ma imita cu o voce pitigiata-
Eu: Eu nu vorbesc asa, desteptule. Ah. -alergandu-l-Ma impinge in apa si se scufunda prinzandu-ma de picior. Ma trage la scufund si scoate limba la mine. Ma ridic deasupra si imi dau parul de pe fata tragand aer puternic in piept. Prostul, daca ma inecam?
Eu: Idiotule. -lovindu-l in umar-
David: Asta s-a dus la corazon. -tinand mana la inima si parand foarte afectat de ce am zis-
Eu: Esti asa de...of. -prinzandu-l de gat ca nu cumva sa ma scufund iarasi-
-David, frate, ce faci?
David: Ma distrez ca intotdeauna. Voi?
-Il batem pe Kiki la inot.
David: Ah,da. Ei sunt Kiki, Aiden si Ben. Baieti, ea e Maya.
Aiden: Buna. -privindu-ma dragut-
Eu: Hei. -zambindu-i-
David: Stati, stati, stati. Tu tocmai te dai la sotia mea?
Eu: Vai dar ce protector ai devenit, 'scumpule'. -bagandu-l la scufund si razand-
David: Deci asa faci, scorpie mica. -ciufulindu-mi parul-
Eu: Nuuu, urasc sa faci asta.
David: -razand-Eu: Hai sa te ingrop in nisip, baby. -punanand nisip peste el-
Modelam nisipul peste corpul lui David in tip ce acesta avea ochelarii fumurii de soare pe ochi si asculta muzica in casti. Era amuzant sa stau cocotata pe el si sa pun tone de nisip peste corpul sau, acoperindu-l aproape in totalitate. Parea ca doarme si ca nu ii pasa ce fac atata timp cat nu il deranjez insa zambetul lui cand ii atingeam din 'greseala' abdomenul bine lucrat il dadea de gol. Era asa de dragut cu parul sau gelat si plin de nisip din cauza mea! Ce bine ca inca nu a observat, probabil acum aveam parul in toate directiile, plin de nisip si alte obiecte care se pot gasii cu usurinta prin imprejurimi.
David: Mai ai mult? Cred ca simt un rac pe sub mine si nu vreau sa ajunga unde nu trebuie.
Eu: Stai sa-ti fac o poza.
David: Ce?! Nuuu..
Eu: Prea tarziu, Spiderkid.
David: Spiderkid? Parca era Spiderman.
Eu: Eeh, conteaza? Tu arati ca Spiderkid nu ca Spiderman.
David: Da, da. Acum ia tot nisipul asta de pe mine.Chicotesc ca un copilas mic apoi incep sa dau tot nisipul fierbinte de pe el. Se ridica si isi scutura parul dupa care stramba din nas la mine.
David: Nisipul asta s-a prea atasat de mine. In special in zone unde nu ar trebui.
Eu: Sti, puteam trai si fara aceste informatii, nu era nevoie sa mi le dezvalui pe toate.
David: Hai in apa. -tragandu-ma-
Eu: Nu din nou. -dandu-mi ochii peste cap si urmarindu-l cu greu-
David: Te comporti ca un copil de 6 ani. -razand-
Eu: Si tu ca unul de 9. -scotand limba la el-
David: Vrei sa te bag la scufund?
Eu: Ce?! Nuu...
David: Prea tarziu.Cat ai zice peste eram sub apa lipita de corpul lui. Ma tot tragea de picioare si de maini ca si cum as fi fost o plastilina. Pana la urma ne-am ridicat inapoi la suprafata fiindca nici unul nu mai rezista fara oxigen.
Eu: Ma confunzi cumva cu o plastilina?
David: Nu, cu un elastic.
Eu: Hahaha, am uitat sa rad.
David: Mai e putin si apune soarele, iesim pe plaja?
Eu: Hai, e mai frumos acolo.Am iesit din apa si ne-am asezat pe nisip, aproape de mare. Valurile ajungeau pana la degetele mele si ma gadilau cand se intorceau inapoi in larg. David ma tinea de talie iar eu aveam capul pe umarul sau. Daca cineva nu ar stii ca suntem asa din cauza parintilor nostri chiar ar avea toate motivele sa creada ca noi doi ne iubim. Soarele devenea tot mai portocaliu si se ducea, parca inghitit de valurile spumoase ale marii, tot mai adanc. Marea stralucea si prinsese o noanta rozalie in departare. Totul era minunat, mai putin atmosfera dintre noi. Cu toate ca era asa de cald aici noi eram reci, chiar daca ne tineam in brate. Parca ne respingeam iubirea unul altuia fiindca David era dedicat altei femei iar eu pur si simplu nu il iubeam. Suntem doar doua suflete destinate unul altuia prin obligatie, atat.
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Roman d'amour" - De ce nu ai plecat până acum? - Fiindcă în braţele tale am găsit ce căutam chiar dacă am ajuns acolo din obligație."