Facem cumparaturi pentru scoala

4.8K 244 1
                                    

Dau cu piciorul in cearceaful ce imi acoperea gleznele si ma intind mai bine pe pat. Iau perna in brate si imi atarn un picior pe podea din cauza caldurii.

David:Hei, zana. Trezeste-te.

Ma uit somnoroasa printre gene si il vad deja imbracat. Ii privesc abdomenul prin tricoul mulat ce il poarta si zambesc, tragandu-l inapoi in pat langa mine.

David:Nu acum, Maya. Haide, trebuie sa facem cumparaturi pentru poimaine.
Eu:Si maine nu putem?
David:Maine e duminica, majoritatea magazinelor vor fi inchise.
Eu:Ih, ce rau esti. -ii zic, ridicandu-ma-

Merg in baie si ma spal bine pe fata, dezmeticindu-ma. Dupa ce imi fac rutina cotidiana las hainele sa alunece si imi iau fusta albastra si tricoul alb pe care tocmai le-am scos din dulap. Imi aranjez tenul si parul, luand in picioare niste balerini de aceiasi culoare ca a fustei. Ies din baie, luand telefonul de pe noptiera si il prind pe David de cot, plecand spre masina. Imediat cum inchid portiera David imi pune pe picioare niste ochelari de soare negrii ca cei pe care ii poarta el. Chicotesc si ii pun in ochi, deschizand radioul. Incepem amandoi sa cantam in timp ce el conducea. Era amuzant, defapt, cu el totul e amuzant. Niciodata nu m-as fi gandit ca el conduce o mafie si nici n-as fi crezut acum patru luni ca o sa il iubesc asa de tare. Dar lucrurile se schimba.

Ies din masina, prinzandu-l pe David de mana si continuand sa mergem intr-un magazin cu lucruri pentru scoala. Paream asa de luxosi cu ochelarii de soare pe nas!

David:Ih, ce multe lucruri. De ce ai nevoie?
Eu:Multe pixuri si caiete.
David:Ok.

Ia vreo trei topuri din fiecare tip de caiet si aproximativ 30 de pixuri, dand cu ele in cosul pe care eu le tineam in brate. Scoate cateva bancnote mari si mi le inmaneaza, spunand ca el merge sa isi cumpere gel de par. Merg la casierie si pun tot ce era in cos + niste foi de desen si cateva lucruri pentru matematica.

Casiera:Domnisoara, sunteti sigura ca doriti sa cumparati atatea lucruri?
Eu:Normal ca sunt sigura.
Casiera:320 de dolari.

Ii inmanez o bancnota de 500, privind-o cum ma analiza mirata. Sunt maritata cu un barbat putred de bogat, doar nu se astepta sa-i dau monede?! Iau plasa cu tot ce am cumparat si merg la locul unde eu si David ar trebui sa ne intalnim. Il observ discutand cu o fata si un barbat. Ma incrunt si merg spre ei, zambind pe sub ochelari.

Eu:Buna.-ii salut pe cei 2 necunoscuti-
David:Oh, Maya. Ei sunt Carl si Anna, sunt verii mei.
Eu:Ah da? Incantata de cunostinta.
Carl:De asemenea. Oricum, vere, noi plecam. Salut-o pe Tony si pe ai tai.

David da mana cu baiatul apoi plecam spre masina. Arunc plasa pe bancheta si imi pun centura.

David:Vrei sa mergem undeva?!
Eu:La mall. -chicotind-

David surade si ma saruta scurt, facandu-mi cu ochiul. Porneste masina, indreptandu-ne spre mall.

David:Ce vrei sa iti iei, zana?
Eu:Ih, vreau multe.

Pana la urma am ajuns acasa cu cateva plase mari pline de haine pentru mine. O plasa sau doua erau ale lui David, dar restul ale mele. Am fost si la KFC fiindca ma apucase foamea si David a zis ca trebuie sa mananc ceva ca sa nu mor. Protectorul! Am ajuns acasa la 16 iar de atunci am inceput sa pregatesc cina fiindca se pare ca mama Sylviei a decedat asa ca a demisionat, crezand ca e mai bine sa se recupereze putin. Abia astept sa merg la scoala dar totusi imi e frica.

Eu: David, crezi ca totul va fi bine daca merg la scoala?
David:Sigur, de ce sa nu fie?! Stai linistita, zana, nimeni nu o sa iti mai faca rau.
Eu:Te iubesc.
David:Si eu.


Stiu, e nasol dar momentan sunt cam racita si nu prea am inspiratie.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum