Nuuu!

3.7K 192 18
                                    

-----PERSPECTIVA MAYEI------

Am coborat din masina, bagand pistolul in cizma. O sa ma lupt cu sotul meu, avem o casnicie asa de ciudata!

Naiden: Esti gata, iubito?

Am afirmat din cap si am dat puternic cu piciorul in usa mai mult destramata a depozitului. O gasca de cel mult opt oameni m-au urmat pe mine, in frumte fiind Naiden. Am aprins lanterna telefonului si am cautat scara de care tot indruga David. Am gasit-o intr-un final si am coborat toti. Jos la subsol era intuneric si nu se auzea nimic, ceea ce ma inspaimanta si mai tare. Luminile s-au aprins brusc, iar David s-a invartit pe un scaun si l-a privit pe Naiden razand. Mi-a fost atat de dor de el!

David: Măi, măi. Ce-a adus vântul pe aici pe la noi! Naiden, ce faci aici?
Naiden:Parker! Cum de ai stiut?

David a dat din sprancene si imediat s-a ridicat, in spatele sau aparand Jake, Kevin, Fredy si.....Olivia?

David: Hai s-o facem la egal. Pastreaza-ti inca trei oameni inafara de satena si vedem ce se intampla!
Naiden:De ce am avea incredere in tine?
David:Daca tot te crezi mai tare, haide.

Naiden a facut un semn din mana iar cativa oameni au plecat, ramanand doar trei matahale cat un munte. Toti si-au indreptat pistoalele in fata, singura care nu o facuse fiind eu. L-am ridicat si eu, indreptandu-l spre Olivia. Trebuia sa iau totul in serios, nu pot sa ma pierd cu firea si sa incep sa dau apa la soricei de frica.

Liv: Ai trecut in mafia cealalta?
Eu: Imi pare rau, blondo. Eu tin cu echipa castigatoare.
David: Maya, fa bine si misca-ti fundul aici, s-a terminat cu 'agentul sub acoperire'.
Naiden:Tu sa nu-i spui iubitei mele ce sa faca!
David: E iubita mea!
Naiden: Trece verbul la trecut, Parker.
David:Oh, nu te mai crede intelectual si taca-ti fleanca. Maya, vino aici.

Abia observasem ca toti ceilalti se dadusera in spate, doar eu ramasesem intre cei doi care aveau pistoalele indreptate unul spre celalalt.

Naiden:Iubito, du-te in spate.
David: Nu-i mai zice asa. E iubita mea, dobitocule!
Jake:Oh, pe bune. Maya, du-te odata la unul din ei si terminam joaca.

M-am uitat la amandoi si habar nu aveam incotro sa merg. Nu il placeam pe Naiden, as fi alergat cu siguranta spre David insa tot planul ar cadea. Am oftat si am fugit spre Naiden, imbratisandu-l. Toti si-au reluat pozitile si cat ai clipi o intreaga armata si-a facut aparitia in spatele prietenilor mei de suflet. M-am uitat la David intrebator iar el mi-a dat permisiunea sa merg la el. N-am mai stat pe ganduri, am luat-o la fuga sub privirile ucigase ale lui Naiden.

David:Ti-am spus ca inca e iubita mea.
Eu:Sotia, dragule.
Naiden:Maya...
Eu:Imi pare rau, Naiden, dar nu imi pot trada echipa. Am fost doar un spion.
Naiden:Si eu care credeam ca ma iubesti!

Mi-am inchis ochii si m-am lasat pe vine cu mainile in cap atunci cand un foc de gloante s-a pornit. Inghetasem de frica, nu puteam sa mai fac nimic.

Liv: Maya, haide!

Am dat negativ din cap atunci cand Liv mi-a facut semn din mana s-o urmez afara insa o matahala trimisa de Olivia m-a prins de mana si m-a pus pe umarul sau, trecand parca nevazut printre multimea de oameni. Ma zbateam si tot dadeam din picioare dar m-am oprit atunci cand niste sirene de politie s-au auzit tot mai aproape.

- Imi rapesc fiica!

Era tata, ii puteam cunoaste vocea din o mie. Ce cauta el aici? Am fost lasata jos iar barbatul ce ma luase cu forta a fost incatusat. O multime de politisti au intrat inauntru, iesind cu un grup de oameni in catuse, printre care se numara si David alaturi de baieti. Am fost stransa intr-o imbratisare de tata dar m-am smucit si am alergat spre David, prinzandu-l in brate.

Eu:Da-ti-i drumul, ce faceti?
-Domnisoara, e un traficant de droguri si tocmai a omorat atatia oameni. Cum puteti sa ne impuneti sa-i dam drumul?!
Eu:Ba nu, lasati-l. El e nevinovat. Spune-le, iubitule!
David:Maya..eu chiar sunt vinovat. Imi pare rau, merit sa merg acolo. Ai grija de tine, sateno!

L-am prins de mana, opunandu-ma plecarii lui insa am fost si eu bagata cu forta intr-o masina. L-am privit pe fereastra si jur ca m-as fi aruncat din mers daca usile nu ar fi fost blocate.

Eu: Ce cauti aici, tata? Ai venit din nou sa-mi distrugi viata? -am tipat la el atunci cand masina de politie in care era David a disparut din raza mea vizuala-
Tata: Scumpo, tocmai te-am salvat. Iarta-ma, nu am stiut ce fel de om este David. O sa divortati, iti promit.

Am inceput sa plang si mai tare atunci cand am procesat cuvintele sale. Nu, abia m-am obisnuit cu toata viata lui accelerata, nu vreau sa ma despart de el. Il iubesc prea mult. David a plecat la inchisoare, ce ma fac eu acum?





Am postat si eu odata la un an! :)))

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum