Prietene mereu

8K 351 8
                                    

Tata: Maya, raspunde te rog la usa. Eu am multa treaba.

Trag aer in piept si inchid ochii. Stresul a trecut iar nervii la fel. Cobor repede jos si deschid usa zambind la ce vad. Era Oly cu o plasa uriasa cu mancare si trei cutii de pizza in mana.

Eu: Oly, nebuno, ce faci?
Oly: Am venit sa te aduc inapoi pe Pamant. Revino-ti, proasta mea, inainte nu erai atat de sensibila. Fi o animala, scumpo. Acum da-te, am carat astea 12 strazi, ma omoara mainile.
Eu:-razand- Hai sa te ajut.

Ii iau din maini cutiile cu pizza si o ajut sa urce sus, la mine in camera.

Eu: Oly, ai inebunit de tot?! Ai cumparat mancare cat sa hranim tot cartierul.
Oly: Taci si trage draperiile. Azi vedem o serie din "Tres metros sobre el cielo". Am luat popcorn, suc, pizza, cips-uri, pufuleti, gogosi si fursecuri. Crezi c-am uitat ceva?
Eu: Noroc ca n-ai luat tot magazinul dupa tine, Oly.

Trag draperiile de la usa spre balcon si ma pun langa Oly in pat mancand intruna popcorn si marind ochii la film.

---------PERSPECTIVA LUI MARK-------


Richard: Sa fie un tort cu 3 sau 4 etaje?
Eu: Sa fie mai bine trei torturi cu 3 etaje cu decoratiuni din ciocolata neagra si alba.
Richard: Si in ce restaurant vom merge seara?
Eu: Ala mare din centru. Vom pune un covor rosu la iesire si vom lua cativa designeri sa aranjeze locul inauntru. Ce zici?
Richard: E o idee minunata.
Eu: Si daca ei nu vor fi deacord?
Richard: Trebuie sa fie. Doar e pentru Maya, iar David va face ce spun eu fara comentarii.
Eu: Si cand le spunem?
Richard: Ar trebuii sa le spunem maine fiindca totul e aranjat pentru poimaine.
Eu: Inafara de locul unde vor locuii si unde vor merge in luna de miere.
Richard: In luna de miere vor merge pe plaja in Grecia, am rezervat totul acum o saptamana. Iar ei pot locuii ori in apartamentul lui David ori in vila lui. Sauu chiar la mine in casa, eu si Edith nu ne suparam.
Eu: Mai bine ii lasam sa aleaga intre apartament si vila, nu le punem si varianta cu locuitul alaturi de noi.
Richard: Rochia si costumul lor, am uitat complet de asta.
Eu: Eu iau rochia, tu costumul. Sa ma suni maine dupa ce ii spui lui David.
Richard: Ok, ok.

---------PERSPECTIVA MAYEI-------

Eu: Mersi ca ai venit sa-mi inveselesti ziua. Esti o prietena asa buna, Oly.
Oly: Stiu, stiu. Ne vedem, pa.
Eu: Pa, blondo.

Ii fac cu mana pana ce se indeparteaza de aleea mea apoi inchid usa urcand inapoi sus. Doamne, cat o ador pe fata asta! Am privit amandoua cateva filme SF, unul de comedie si cred ca doua sau trei de dragoste. M-a indopat ca pe un purcel inainte de masa de Craciun. Adun pungile si dozele de suc din pat si le pun in cos. Iau din debara matura adunand resturile de pe jos si ma pun inapoi in pat intrand pe facebook. Ce frumos e sa ai o prietena cu care sa plangi la filme, sa te indopi ca porcu' si sa te scoata din crize. O ador asa mult pe Oly, e ca si sora mea pe care nu o am. Defapt am o sora, o cheama Aida si e fiica mamei din actuala ei casatorie. Nu o cunosc asa de bine, are doar 1 an jumatate. Frate, eu am 20 de ani si mama are un bebel mic. In loc sa aiba nepoti ea inca face la copii. De cand s-a despartit de tata pentru un baiat mai mic ca ea o consider o simpla persoana care iroseste oxigenul. Inca o iubesc, e mama si e imposibil sa nu o iubesc, insa relatia dintre noi nu exista. De doi ani nu m-a sunat decat odata sa-mi spuna ca am o surioara. Copiii mici sunt draguti insa urasc cand se zmiorcaie si tipa. Sper ca copiii mei sa fie cuminti. Pe cine pacalesc eu, nu o sa am niciodata copii. Oare sa il iau ca pe un lucru pozitiv sau un lucru negativ? Ar fii mai bine daca zic ca e neutru. Uneori ma gandesc daca tata o mai iubeste pe mama. Cand mama avea 25 de ani, tata a iubit-o la nebunie. Imi povestea ca intr-o zi a fost la ea acasa sa-i spuna ca o iubeste insa l-a prins bunicul si era sa-si ia ce merita, chiar daca el avea intentii bune. Mereu radeam cand tata imi povestea cate ceva din povestea lor de dragoste nebuna. Mamei insa nu ii placea sa-mi destainuie subiecte despre ei doi, era mult mai secretoasa decat tata. Inca mai am dubii despre iubirea mamei fata de tata. Nu prea sunt sigura ca ea l-a iubit cu adevarat, daca chiar il iubea ii ramanea fidela pana la capatul vietii. Stiu sigur ca tata ar fi facut abdolut orice pentru mine si pentru mama insa ei i s-a parut ca un barbat mai tanar ii poate oferii mult mai multe. Ce prostie!

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum