Confuzie

4.3K 197 1
                                    

Imi infasor mai bine cearceaful in jurul corpului si ies din camera, vazandu-l pe David deja imbracat.

Eu:Unde pleci?
David:Nu vei tipa?
Eu:Mergi acolo, asa-i?
David:Inca nu suntem siguri cine sunt cei trei infiltrati la tine in scoala. Trebuie sa cautam niste piste ca sa-i putem descoperi.
Eu:Of...Sa ai grija de tine, bine?
David:Da, iubito. Du-te si imbraca-te, o sa racesti.
Eu:Sigur. Pot merge la Oly?
David:De ce ma intrebi pe mine? Poti face ce vrei tu, iubito, doar sa ai grija de tine.
Eu:Te iubesc.
David:Si eu.

Ma saruta scurt si pleaca. Intru inapoi in dormitor si fac un dus scurt, imbracandu-ma in ceva comod. Plec spre casa Oliviei dupa ce iau micul de jun si imediat cum intru inauntru Liv ma tranteste pe canapea incepand sa vorbeasca repede. Clipesc des incercand sa descifrez cuvintele 'antice' care mi se parea ca le rosteste si o zgudui incet, oprind-o.

Eu:Incearca sa vorbesti mai rar.
Oly:Ok..ok. -oftand- Cred ca m-am indragostit.
Eu:Serios? De cine?
Oly:De...Jake.
Eu:Stai, stop, pauza... Vorbesti de Jake, prietenul lui David, ala care ma sacaie pe mine de aproape un an si care e mereu...sadic?
Oly:Da.
Eu:Cum?
Oly:Ne-am intalnit de cateva ori in oras si pur si simplu...am inceput sa il plac. Ce sa fac?
Eu:Spune-i ce simti.
Oly:Da, ai dreptate.
Eu:Observi si tu ca suntem imbracate in acelasi trening, nu?
Oly:Wow. -spune, apoi radem amandoua de legatura noastra-

Cand ne oprim o trag de mana si chem un taxi, spunandu-i soferului adresa lui Jake. Drumul a durat maxim 15 minute insa cand am ajuns acolo, Liv a inceput sa se balbaie de emotii. Am decis sa intru eu inauntru si sa-i spun lui Jake sa iasa afara la ea.

-----------PERSPECTIVA LUI ¿X?-------------

-Unde e?
Eu:E pe alee.
-Acum e momentul.

Inchid apelul si merg incet prin spatele unui copac, ajungand in spatele fetei. Ma uit in jur asigurandu-ma ca nimeni nu ma vede si ii pun batista uda cu somnifere la nas. O urc in masina, accelerand inainte ca cealalta fata sa iasa din casa.

------------PERSPECTIVA MAYEI------------

Jake:Unde e?
Eu:Era aici acum o clipa.
Jake:Poate a plecat acasa.
Eu:Nu stiu, o sun imediat.

Apelez numarul ei insa vocea aceea enervanta imi rasuna din nou in urechi spunand acelasi lucru ca deobicei.

Eu:N-are semnal.
Jake:Atunci hai la ea acasa.

----------PERSPECTIVA OLIVIEI-------------

Fac cateva ture prin camera asteptand ca cineva sa deschida usa si ma opresc in fata ferestrei, fiind putin ametita de la atata invartit. Aud cleanta miscandu-se, un tip blond intrand in camera.

El:Haide, printeso. Te asteapta regele.
Eu:Ih, ce vrei?

Nu primesc niciun raspuns insa sunt luata pe sus si dusa in alta camera. Dadeam din picioare dar totul parea in zadar.

El:Sefule, am adus-o. -lasandu-ma jos-
Eu:Lasa-ma, ratatule.

Ridic genunchiul, lovindu-l in locul sensibil si imi dau parul pe spate privindu-l triumfatoare cum se 'tavalea' pe jos. Ma intorc, vazand alt baiat saten ce ma privea nervos.

-Marvin, ea nu e Maya.
Eu:Normal ca nu, idiotilor.
Marvin:Pe cine faci tu idiot?

Se ridica cu greu si imi pune mana la gura vrand sa ma adoarma iarasi dar eu il musc, facandu-l sa tipe ca un copil.

Marvin:Auuu...sefule, m-a muscat.
Eu:Pentru un rapitor de fete esti cam natang.

---------PERSPECTIVA LUI JAKE-----------

Maya: -intrand in masina- Nu e aici.
Eu:Unde ar putea fi?
Maya:Habar n-am. Hai sa o cautam in oras, poate o gasim.
Eu:In ce e imbracata? Asa o vom remarca printre oameni.
Maya:E imbracata la fel ca mine.

Oftez, dandu-ma cu capul de volan si muscandu-mi buza inferioara.

Eu:Oh, Maya, cred ca m-am prins unde-i Olivia.
Maya:Unde?
Eu:Asculta, stiu ca David nu ti-a zis insa...noi inca mai facem parte din mafie. Mai exista un clan inamic care te vor pe tine si daca Liv avea aceleasi haine ca ale tale probabil au confundat-o si au luat-o pe ea. Suna-l pe David si spune-i ce se intampla. Noi mergem la casa arabilor.
Maya:Stai, stai. Eu...mi-e frica.-spune fastacindu-se pe scaunul masinii-
Eu:Stai linistita, totul va fi bine. Tu doar suna-l pe David si spune-i ce se intampla, el va trimite cativa oameni sa ne ajute.
Maya:Bine.

-----------PERSPECTIVA OLIVIEI------------

Eu:Tu cine esti?
-Oh, eu? Sunt Naiden.
Eu:Si ce vrei de la mine?
Naiden:De la tine nu vreau nimic.
Eu:Atunci de ce m-ati rapit?
Naiden:A fost o confuzie, blondo, eu o vreau pe Maya.
Eu:De ce?
Naiden:Ti-as spune dar asta ar insemna sa te omor si din pacate am cateva planuri cu tine.
Eu:Uf, ma cam plictisesc aici.
Naiden:Stai linistita, nu te vei mai plictisi. -spune razand-

Marvin acela vine inapoi si ma trage in camera din care am venit, plecand habar n-am unde. Voiam sa ma pun pe pat insa fereastra se deschide iar inima imi sta in piept cand o mana ce tinea un pistol se prinde de pervaz.

Eu:Jake. -strig entuziasmata insa el imi pune mana la gura-
Jake:Ştt. Hai sa plecam de aici.
Eu:N-am de gand sa sar de la etaj.
Jake:Bineinteles ca nu, cat de nebun ma crezi? Am urcat pe o scara pana aici!

Chicotesc si cobor scara incet, urcand rapid in masina. Jake face acelasi lucru insa Marvin iese din casa si imediat da alarma evadarii mele. Jake accelereaza, fiind urmati de o alta masina.

Maya:Soare, esti bine?
Eu:Sa zicem dar cred ca am scapat. Munteleeee.....
Maya:Jake, ce faci? -tipa, tianandu-se de scaun-
Jake:Aveti incredere.

Eu si Maya incepem sa tipam cand observam ca el continua sa accelereze spre munte iar eu strang din ochi, facandu-mi ultimele rugaciuni la cer.

Jake:Fetelor, puteti deschide ochii.
Eu:Unde suntem?
Jake:In sediul nostru.

----------PERSPECTIVA MAYEI-----------

Eu:Cum adica suntem in sediul vostru? -tip, realizand unde suntem-
Jake:Asta era singurul loc unde sunteti amandoua in siguranta.
Eu:David e aici?
Jake:Da. Din momentul asta nimeni nu intra si nimeni nu iese de aici.
Oly:Dar unde suntem?
Jake:Muntele ala era artificial, acolo se ridica o usa care deschide un drum ce duce sub pamant. Acum suntem la vreo 200 de metri sub pamant, aici nu aveti semnal deci nu va pot lua urma prin GPS si nimeni nu s-ar gandi ca avem sediul aici. E nou, acum o luna s-a terminat constructia.
Eu:Nu pot sa cred ca m-ai adus aici! -oftez, incruntandu-ma-

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum